Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ZIGZAGshop.dk feedback på mit website/e-butik

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mere konstruktivt, så søg inspiration fx her (der er masser af andre sider, blot et eksempel):

http://www.spreadshirt.com 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

For det første skulle jeg vente ca. 1 minut før at siden var færdigloadet (trods min ellers hurtige 2Mbit forbindelse) - dette kunne snildt have fået mig til at forlade siden og finde en anden leverandør.
Selve load-siden virkede rigtig professionel så var ekstremt spændt på at se resultatet - men her kommer der sgu en noget kold vaskeklud (eller skulle jeg skrive t-shirt) i hovedet på én!

Hvis jeg vælger at gå til "shoppen" (som jo egentlig burde være lettere at finde ellers måske være hovedsiden!) så kan jeg se, at du af en eller anden årsag har brugt et Amerikansk Keyboard... der står "Vaelg farve" og "Vaelg Product" (sidstnævnte hedder Produkt på dansk).

Det virker lidt amatøragtigt og det er ærgeligt, for du ville kunne have stor succes med konceptet!!
Få et godt tilbud fra nogle af alle vores Amino-webdesignere - de vil helt sikkert for et mindre beløb kunne hive en stor omsætning hjem for dig.

Held og lykke.

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)