Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ubetalt regning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lukket min forretning i januar 2015. Opsagt alle abb., Emærket mm, men til min overraskelse får jeg en regning fra online regnskab udbyder. De kræver betaling for regnskab modul for dette års periode!
De kan ikke finde min opsigelse ( og jeg kan ikke bevise det, da ALT er lukket- mail mm.).
Er jeg virkelig nød til at betale for noget, jeg ikke kommer til at bruge og selvom butikken lukkede for 1 år siden?

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv til dem og forklar situationen. De er forhåbentlig forstående. Ellers er de smålige.

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lægger til grund at du drev personlig virksomhed - derfor - hvis du ikke har sagt op eller kan dokumentere dette (det er din bevisbyrde) så har du en dødsygt problem.

Tilmeldt 11. Jan 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forklaret dem problemet, forretning er lukket og jeg kan desværre ikke bevise, at jeg har opsagt det, da forretningens email også er lukket og ikke tilgængelig for mig...

Tilmeldt 11. Jan 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Dødsygt problem vil jeg ikke kalde det - træls, ja, men ikke dødsygt:) Det er opsagt nu, men gælder først efter 1 år!!! Dvs. helt år skal jeg betale for noget, jeg ikke får brugt...

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

ok...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)