Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop i luften! Be om feedback!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Jytzler:

Hey Carsten,

Der er vel mange større tøj firmaer der har lager andre steder end hvor de har deres kontor og CVR adresse.
Eller tager jeg helt fejl.

Mvh. Anders

Det kan jeg ikke afvise. Det virker bare forkert på mig. Måske alene fordi det nævnes specifikt. :-)

Sendes pakken til den anden adresse, ville andre firmaer nok også finde ud af at få den til rette sted. Det kunne man jo kalde service. :-)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hjorth Nielsen:

Hejsa Asger

Tillykke med din shop !

Du er på vej ind på et "meget" konkurrence præget marked, der er mange shops der sælger jeans online, og det er nok det i er oppe i mod - f.eks ligger du kun nr 3 på Google når man søger på "US-Brazil jeans" selv om det er dit mærke, det siger lidt om hvad du er oppe imod (men på den anden side, hvis du sælger gennem andres shop så går det vel også Wink)

Skal du have succes her vil jeg anbefale dig at få en markedsføringsekspert med ind over, og få lagt en plan både for dit brand og din shop, dette er sikkert en lang og møjsommelig vej, men det er nok den rigtige, at begynde at ligge og lave små forbedringer rundt omkring på shoppen er lidt omsonst hvis du ikke har en klar startegi og retning at løbe efter. 

Anyway, held og lykke med shoppen

//Morten 

Er det ikke en anelse hysterisk at mene at dét er et problem?

Alle kan jo ikke ligge nr. 1 på google søgning - og bare det at være på første side i en søgning må vel være pænt tilfredsstillende for enhver webshop eller ordinær hjemmeside.

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Et KÆMPE tillykke med mærket! Har du tænkt over nicher med dine jeans? Her tænker jeg specielt i oversize? 

Jeg er udlært "kludekræmmer" ... og mener at kunne huske US Brazil som et mærker der gik langt op i størrelse! 

Uden jeg skal lyde "klog" ... så kunne det måske gøre du kom ud over "stepperne" ...

Som det ser ud lige nu, i vores verden, er der snart flere "tykke" end alm. mennesker... 

Det var bare mine 2 cents ... og så synes jeg i øvrigt at din hjemmesider udstråler "jysk" ... den er hverken fræk eller spændenden ... "bare jævn kedelig" ... så det fungere måske meget godt med mærket? 

Mange hyggelige hilsner

Jimmy

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke men jeg er desværre ikke imponeret. Fx kan man ikke betale med Dankort og der står ikke noget om leveringstid? 

Derudover er farvesammensætningen ikke den bedste. Fx er menuen for mørk så man ikke ser links så tydeligt.

Ellers er den ok. Held og lykke :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger

Tillykke med din nye shop. Held og lykke.

3 ordre den første uge er da helt godt gået, tillykke.

Som ny shop er det vigtigt at blive kendt af søgemaskinerne og få opbygget en linkprofil. Og du har selvfølgelig også mulighed for at markedsføre dig via fx Google Adwords, som nok er en god ide som ny spiller i branchen.

Husk når du skriver din shops webadresse fx her på Amino at gøre linket aktivt. Fx www.usbraziljeans.dk og få lavet en signatur i din profil med et aktivt link.

Jeg er ikke designer, og design er jo en smagssag, men synes siden virker en lille smule kedelig.

Du kan overveje nogle fede closeup billeder af dine jeans til brug på side og på dine produkter.

Find inspiration her: https://www.google.dk/search?q=jeans+close+up&newwindow=1&espv=2&biw=1920&bih=955&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiF3OSe9qzKAhUBDiwKHVlFAcoQ_AUIBigB

Held og lykke med salg af fede jeans. <- nr. 2 link bare i mit indlæg ;-)

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Og synes du bør vise taljen på dine jeans.

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Tilmeldt 17. Feb 14
Indlæg ialt: 18
Fra  KRAGH Agentur Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy,

Mange tak for svar.

Du har helt ret i at der er mange om budet i min branche. 

Jo US Brazil har altid har oversize størrelser, og har det også den dag i dag. Der er ikke så mange danske mærker der fx gå helt op i størrelse 68" eller 160 cm samt har skridt længde 38.

Mening men side var at den skulle være så nem og overskueligt som den kunne, uden alt det smarte - så en jysk hjemmeside kan man godt kalde den :D

Asger

Tilmeldt 16. Jan 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Woocommerce kurven ligner som sædvanlig møg på små enheder :(

Her er lidt css du kan bruge hvis du har lyst.

@media screen and (max-width: 980px) {

  .woocommerce form table.shop_table th {
    display: none !important;
  }
 
  .shop_table.cart tbody tr td.actions .button, .shop_table.cart tr td {
    display: block !important;
    width: 100% !important;
  }
 

}

Tilmeldt 16. Jan 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Feb 14
Indlæg ialt: 18
Fra  KRAGH Agentur Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en forslek :)

Mange tak! :)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)