Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.dbfoto.dk - min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer Smile

Jeg har haft denne side i et stykke tid http://www.dbfoto.dk/ - vil I give mig noget feedback på den?

Mit koncept er at jeg primært kører ud til folk og laver portrætter mm. i deres vante rammer, hvor de er føler sig trygge. Skinner det tydeligt nok igennem?

Mvh.

 Dennis

Tilmeldt 16. Aug 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Dennis,

 Jeg har været inde og kigge og her er min umiddelbare feedback. Din side er rigtig behagelig at være på, nem at navigere rundt på og overskue. Jeg ville nok give font-størrelsen (både menu og hovedtekst) et enkelt nøk opad, hvis det var mig. Jeg tror det vil pynte både på udseende og læsbarhed. Større font kan også give lidt mere slagkraft, hvis brugt rigtigt, dvs. dit budskab vil komme mere frem.

Slideshow'et øverst er både en god idé og godt udført. Der måtte dog godt være lidt flere billeder, som den skiftede imellem.

Mht. om det skinner igennem at du primært kører ud til folk og laver portrætter - nej, ikke rigtigt, synes jeg. Atmosfæren på din hjemmeside er dog både venlig og behagelig, så vil du virkelig frem i bussen med budskabet, så skriv det tydeligt. Det kan du sagtens gøre, uden at det virker overdrevet, evt. på forsiden, hvor der fint er plads til det. Evt. i en fremhævet boks. 

Men alt i alt får jeg et meget behageligt indtryk på din side. Nu skal dit budskab så bare frem i lyset Smile

Håber du kunne bruge mine kommentarer. Marianne.

Grøn hverdag, kostvejleder

Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne

Tak for svaret. Jeg vil prøve at formulere det mere tydeligt på velkomst siden. Desværre kan jeg kun have 5 billeder i den flash der kører øverst, jeg vil prøve at kontakte dem, der har lavet min side for at høre om det tal kan blive hævet, der burde ikke være noget teknisk i vejen for det.

Mvh og glædelig jul

Dennis

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)