Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger dropshipper af plejeprodukter(hudpleje, parfume, hår og den dur)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen :)
Som der kan læses i titlen søger jeg lige nu ny dropshipper til plejeprodukter så som parfume, hårprodukter, parfume osv. Både kendte og ukendte mærker. Alt har interesse :)

Hvis du har mulighed for at dropshippe produkter i denne dur, eller du kender en der har, må du meget gerne smide mig en pb eller poste i tråden :)

Mange hilsner

Nico 

Tilmeldt 22. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger også så sig endelig til hvis du finder nogle! :)

Og held og lykke! :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er så hård konkurrence indenfor den type af produkter idag, at det nærmest ikke er rentabelt, at bygge en forretning op omkring dropshipping...

Jeg vil anbefale, at du i stedet selv finder en niche, hvor du investerer nogle penge, og derfra stille og roligt vokser. Det er nemlig muligt, dermed ikke sagt, at det er nemt eller ligetil :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 4. Aug 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger kvalitets hair extensions, du kan sende mig en mail ved intresse. Annastrangholt90@live.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 23
Fra  Itroom.dk Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, er godt klar over at dette indlæg er lidt gammelt, men vil lige svare på det alligevel da det kan være du eller en anden kan få gavn af det.

Du kan prøve at læse her inde: https://itroom.dk/dropshipping-af-parfume - Her tilbydes der dropshipping af parfume og diverse skønhedsprodukter, samt oprettelse af webshop med lagerstyrering.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)