Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop launch lige om hjørnet - MEN er der fejl?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Jan 16
Indlæg ialt: 43
Fra  seobureau.dk Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg står og er på randen til at launce min nye webshop snart og søger derfor ALT den feedback jeg kan få.

Jeg håber i lige har 2min til at kigge på siden og komme med alt mellem himmel og jord omkring hvad i syntes: www.mroutlet.dk 

Mvh.
Benjamin Jørgensen

Styrker: SEO, Facebook Annoncering.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene, at nyhedsbrevet/15% rabat kommer lige 5 sekunder for tidligt op - jeg føler at den kommer flyvende allerede inden at jeg har loadet siden, hvilket jeg personligt ikke bryder mig om.

Ellers synes jeg, at den er flydende, enkel og nem at komme rundt på :)

I forhold til antallet af ord på hver side, så er det at foretrække 300 ord på hver side som minimum (mit eget er 400). På produktsiderne kan det godt være træls, at skulle fylde en masse tekst ind oppe ved siden af produktet (for det ser jo allerede rigtig fint ud), men så prøv evt. at se, om du/I kan skrive noget tekst oven over "Andre købte også" :)

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Jan 16
Indlæg ialt: 43
Fra  seobureau.dk Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt med noget konkret. Det med nyhedsbrevet kan jeg godt se og får jeg lige rettet.

Jeg regner med at få skrevet noget mere tekst på hvertfald kategori-siderne da jeg regner med de bliver mine primære landingspages på siden.


Styrker: SEO, Facebook Annoncering.

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du hjulpet med at kode DeluxLife? Fordi menuen er meget ligesom den DeluxLife har/havde. :)

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

På alle produktsiderne står der mroutlet.dk som brand hvilket jeg antager er en fejl.

Få læst korrektur på jeres "Om Mr. outlet" side. Den er fuld af grammatiske fejl hvilket virker useriøst. 

Og så et spørgsmål til konceptet. Hvordan kan i altid give 50% på alle produkter? Er det i forhold til jeres konkurrenter? Tror ikke helt den holder i forhold til markedsføringsloven. 

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Jan 16
Indlæg ialt: 43
Fra  seobureau.dk Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det har jeg ikke.

Jeg har opkøbt hjemmesiden. Ved dog den er bygget i samme tema(shopify) som deluxlife og derfor også minder om den.

Mvh. 
Benjamin Jørgensen


Styrker: SEO, Facebook Annoncering.

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Jan 16
Indlæg ialt: 43
Fra  seobureau.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med brandet retter jeg lige.

Om siden er hurtigt skrevet og den får jeg også lige kigget på igen.

50 % er i forhold til vejledende udsalgspriser, og så mener jeg faktisk det er ok i forhold til markedsføringsloven, fordi vi samtidig skriver "outlet" i stedet for "udsalg" på produkterne.

Mvh.
Benjamin Jørgensen


Styrker: SEO, Facebook Annoncering.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Sep 15
Indlæg ialt: 79
Fra  TEXTA Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin,

Tak for indlægget på vores tråd. Du får lige et her i din også :-)

Gode ting:

- Lækkert design, gode CTA knapper. 

- Fedt logo - ikke så meget med siden at gøre, men hey.

- Nem at navigere rundt på.

- Gode kategorier

Mindre gode ting:

- Mobilen - her driller menuen lidt for mig. iPhone 5s. Den forsvinder ud i venstre side, så man ikke helt kan læse ordene. 

- Som tekstnørd, synes jeg er mængden af tekst er lige i underkanten. Se fx http://www.stylepit.dk/mand/udsalg - under hver kategori har de en del tekst. Dette er dels for kunderne, men særligt for søgemaskinerne

- Nyheder mangler - det ved du sikkert godt. Dette ville jeg få set på ASAP, da det ikke virker 100 % professionelt. Men det er selvfølgelig en detalje.

Generelt set en meget fin side. Godt arbejde :-)

Fortsat god aften,

Mvh. 

Rød tråd og relationer igennem content marketing. Find os på https://texta.dk.

Tilmeldt 16. Jan 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit kommentarfelt på kurvsiden vises ikke ordentligt på små enheder. Måske max-width: 100%; eller display: block; med @media :)

Tilmeldt 16. Jan 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Og på min PC er der noget galt med højre sidebar på kurvsiden også. Men eller s rigtig flot side:)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)