Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner -ere til ambitiøst Fodbold Forum-netværk.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino


I starten af November startede jeg udviklingen af mit hjertebarn, faningo.com. Jeg er meget tæt på at have en demo oppe at køre, men indtil da, så lad mig fortælle jer lidt om projekt.


faningo vil fra dag et huse intet mindre end 98 dedikeret subforummer -et for hvert hold i verdens fem bedste ligaer; Premier League, La Liga, Serie A, Ligue 1 og Bundesligaen. På billedet nedenfor kan du se et eksempel på hvordan forummerne kommer til at se ud.

- Design: Faningo har et stilrent design, samt et brugervenligt navigationssystem. Det tager højst 2 klik for at navigere imellem forummerne.

- Forsiden: Trykkes der på "faningo" logoet, så bringes du til forsiden, hvor du kan følge med i hvad der trender i fodbold verden (udfra de 98 subforummer).

- Ligaerne: Trykker du på "La Liga", som ses nedenfor på billedet, så bringes du en side, som på mange måder ligner forsiden, her kan du følge med i hvad der trender i spansk fodbold.

- Twitter: Hvert eneste forum vil have en dedikeret "Twitter feed" (widget), som vil bringe dig se seneste nyheder fra officielle kilder, samt statistikker fra fans som indsamler data. (nogle af de små hold i La Liga, Serie A, Ligue 1 og Bundesligaen har ikke en officiel Twitter konto på engelsk, så de får ikke denne funktion)

- Nyheder: Hvert forum vil også have muligheden for at dele nyheder med resten af fællesskabet via en "Share News" knap. Dette fungere på mange måder som på facebook når der deles nyhedsartikler

- Kalender: Denne funktion forklare sig selv.

- medlemmer: Via denne knap, kan du se hvem der har bidraget mest til forummet og hvem der er online.

- Hjerte: "favorite", via denne knap kan du skabe dit eget forum, du kan f.eks favorit Real Madrid, Manchester United og Paris Saint-Germain og så vil dit favorit forum bestå af alle 3 hold. Du har desuden også muligheden for at "favorite" diskussioner, så de sætter sig fast i toppen af forummet.

- Hvis alt går vel, så kunne jeg godt tænkte mig at implementere et chat rum i hvert forum, men lad os se hvordan det går.





Kunne du tænke dig at være en del af faningo -og gerne vil leve af fodbold i fremtiden? Så lad mig vide om du er interesseret og hvad netop Du kan bidrage med for at sætte dit personlige præg på faningo.


50/50

Tilmeldt 16. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det virker som en super god ide, men hvad skal din partner helt præcist hjælpe med?

Tilmeldt 17. Sep 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Jeg kunne også godt tænke mig at vide, hvad det går ud på?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)