Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksporter vare fra kina

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminos flinke bruger.

Jeg er en 32-årig pige. Jeg er meget interesseret i import og eksport fra Kina eller andre asiatiske lande, men jeg ved ikke, hvordan jeg skal gøre. Jeg vil rejse til Kina i en uge i marts måned for at se og undersøge hvordan det er, og hvilke priser der findes.

Og jeg ved heller ikke hvilken by, jeg skal rejse til, eller hvilken by der er mest forretning i. Jeg håber, at der er nogle, der vil dele deres erfaringer med mig.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at vide hvilke varer, der er jo en vis forskel på stålimport og tøj. Check så evt med handelsafdelingen på den kinesiske ambassade i København. Søg efter evt hjælp fra danskere i Kina - eller Hong Kong - Du kan ikke bare rejse ud og regne med at møde de rigtige på en uge, det kræver masser af forberedelse

Hong Kong er start for mange - og ind i Schentzen derfra - alternativt Shanghai

Læs evt http://johnhannover.blogspot.dk/2013/11/import-til-videresalg-fra-kina-uden-for.html  men der skal en masse forberedelse til

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for det hurtige svar. Jeg har oprettet et CVR-nummer, og jeg har registreret det i told. Jeg kunne godt tænke mig at importere nogle kander og glas lavet af plastik til køkkenbrug.

Hvordan er det, jeg kan kontakte danskere i Kina?
Og ang. den kinesiske ambassade, skal jeg bare ringe til dem eller sende en mail måske?

Mvh
Masoo

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

søge google som en gal - det er et stort og langt træk   ambassaden kan du nok med fordel skrive til - mail ville jeg prøve

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej
Jeg har selv været nybegynder i handel fra Kina og jeg vil sige til dig at det er ikke bare at rejse til Kina og finde noget, jeg taler af erfaring.

Da jeg i 2012 tog til Kina for første gang tog jeg på en stor messe med alt fra legetøj til smykker og køkken udstyr og brugskunst, ja selv fyrværkeri var represwnteret på messen, jeg Brugte 4 dage på at gå rundt og fik masser af ideer, men når man ville købe noget var det fra 1000 stk og opefter, så pointen er tænk dig godt om inden du bare rejser derud for at finde varer.

Hvad skal du så? Hvis jeg skulle lave om på hvordan jeg startede, så ville jeg starte med at finde ud af helt nøjagtigt hvad jeg ville sælge, derefter tjekke nettet for muligheder, finde en messe i Kina hvor varerne kan være at finde og rejse derud, evt. Sammen med en agent, der er flere der arrangerer messe rejser til Kina og laver kurser inden man tager afsted. Jeg skriver lige mit tlf. Nr i en besked til dig så er du velkommen til at give mig et ring, jeg kan måske give dig et par gode råd.

Mvh. Martin Mose

Tilmeldt 17. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange mange tak Matin, jeg vil meget gerne ringe dig imorgen.

Mvh.
Masoo

Tilmeldt 14. Dec 15
Indlæg ialt: 44
Fra  MenWithStyle.dk Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En god ide, er at slå sig fast.

Hvor mange varer drejer det sig om?
Skal du have eget mærke på?
Hvilken kvalitet går du efter?
Osv osv.

Der er mange andre måder man kan skaffe sig leverandører/købe kinesiske varer, uden at skulle rejse til Kina, som koster en del, hvor de ofte også kræver der købes et minimum antal af pågældende varer.

De bedste hilsner teamet fra MenWithStyld.dk

Modetilbehør til mænd I Slips, Butterfly, Seler m.m.
Hurtig Levering - Gratis Fragt - Nem og sikker Betaling

Tilmeldt 17. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej,
Tænker ca, 10.000 stk, eget mærke og ikke høj kvalitet men helle ikke så lav kvalitet.



Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare som eksempel har jeg idag modtaget 2 H4 LED pærer fra Kina og selvf. har tumperne vendt polariteten forkert. Pas afsindigt på med Kina, at en vare for dig er ubrugelig betyder blot en pris reduktion fra Deres side

Tilmeldt 19. Jan 16
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-),

Jeg har kontor i Kina, og hjælper virksomheder med at source, producere, kvalitetskontrollere og importere varer til Danmark. Du kan evt. skrive til mig på sales@ambtrading.dk

mvh Belinda

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)