Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til betalingssystem!!!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 16
Indlæg ialt: 14
Fra  queendeal.dk Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har webshoppen queendeal.dk og er mere eller mindre klar til at gå i luften, men jeg mangler et betalingssystem. Er det bare og oprette quickpay og så skulle det køre eller hvordan?

Jeg vil gerne kunne modtage dankort, visa og marstercard.

på forhånd tak.

mvh Mathias knudsen

Tilmeldt 14. Dec 15
Indlæg ialt: 44
Fra  MenWithStyle.dk Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mathias

Først og fremmest skal du have fat i en indløser. En indløser, er den der sørger for, at udbetale penge til dig, fra dine salg på din webshop.
Her kan jeg anbefale Clearhaus, som er gratis, hvor de kun tar et gebyr pr. salg - Andre gør det samme, men tager også oprettelse + månedligt gebyr, så Clearhaus er helt klart at anbefale + deres support er suverræn :-) 

OBS! Hos Clearhaus tager det højst 3 dage, så er aftalen i hus.

Dernæst er Quickpay en rigtig god løsning, som så er din betalingsløsning. (Det er dem, som modtager betalingen fra dine kunder). 

Quickpay har en starterpakke til kun 49kr om mdr + 1kr for hvert salg, som er en god pakke, at starte på. 

Får du senere hen over eksempelvis 100 salg om mdr, rykker du bare op til næste pakke. Ingen binding, og man kan ned og op, som man vil :-) 

Efter overstående, skal du opsætte Quickpay i dit webshopsystem, som tager under 10 min - Quickpay har en masse guides til dig, til de forskellige webshopsystemer.

De bedste hilsner fra teamet MenWithStyle.dk

Modetilbehør til mænd I Slips, Butterfly, Seler m.m.
Hurtig Levering - Gratis Fragt - Nem og sikker Betaling

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtigt god beskrivelse fra MenWithStyle.dk.Yes

Vil blot tilføje at hvis du vil modtage dankort skal du bruges Nets. Til de andre korttyper kan det være fx Clearhaus.

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Tilmeldt 14. Dec 15
Indlæg ialt: 44
Fra  MenWithStyle.dk Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jimmy 

Ja det glemte jeg, at nævne. 

Ved modtagelse af Dankort, skal man have fat i Nets. Dog er det ikke en ret stor del af den danske befolkning som bruger Dankort, da man automatisk får udleveret Visa Dankort i dag :-) 

De bedste hilsner fra teamet MenWithStyle.dk

Modetilbehør til mænd I Slips, Butterfly, Seler m.m.
Hurtig Levering - Gratis Fragt - Nem og sikker Betaling

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 03:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

MenWithStyle.dk:
Dog er det ikke en ret stor del af den danske befolkning som bruger Dankort, da man automatisk får udleveret Visa Dankort i dag

Internethandel (hele 2015)

I 2015 brugte danskerne Dankort til at betale / overføre penge for 46,5 milliarder kroner på internettet. Det er en stigning på 13,6 procent i forhold til 2014. Handel på internettet inkluderer køb i netbutikker, pengeoverførsler fra person til person via mobile betalingsløsninger, opfyldning af taletidskort og tilbagevendende abonnementsbetalinger og andre tjenester, hvor Dankort er tilmeldt som betalingsmiddel.
Kilde: http://www.nets.eu/dk-da/Om/om-virksomheden/nets-i-tal/dankorttal/Pages/default.aspx?tab=1#tab1
Tilmeldt 14. Dec 15
Indlæg ialt: 44
Fra  MenWithStyle.dk Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre beskriver de ikke, hvor mange penge der rent faktisk bliver brugt på internethandel med dankort.

Flere undersøgelser viser, at det ikke er mange i dag, der bruger Dankort i dag. Altså det rene Dankort, så i mange tilfælde kan det ikke betale sig, at tilbyde Dankort, hvis man gerne vil skære ned på sine udgifter.

De bedste hilsner fra teamet MenWithStyle.dk

Modetilbehør til mænd I Slips, Butterfly, Seler m.m.
Hurtig Levering - Gratis Fragt - Nem og sikker Betaling

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

De seneste tal fra ePays betalingsgateway viste, at det 'rene' Dankort kun stod for 3-4 % af alle betalinger, vi håndterer. Det kombinerede Visa/Dankort står for over 80 %. 

Når Nets kun skriver 'Dankort', er det nok fordi, en betaling gennem Nets nødvendigvis foregår på Dankort-delen af et Visa/Dankort.

I kan eventuelt læse mere om forskellen på de to kort her: http://blog.epay.dk/hvad-er-forskellen-pa-et-dankort-og-et-visadankort/ 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)