Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er min instagram side værd? 136K Følgere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle! 

Jeg har efterhånden fået et tilbud på min boligside inde på instagram med snart 300 billeder og 136.000 følgere. 

Hvert opslag jeg laver får jeg imellem 1500 - 3500 og en del kommentar (især hvis det er giveaway) 

Så jeg håber nogle ville kunne sige hvad den ca var værd :-) 

TAK :D 

Tilmeldt 1. Jan 16
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

følger lige med 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo meget svært at sige eftersom du ikke giver mange oplysninger. F.eks. hvilket aldersgruppe er følgerne ? Hvis det bare er personer på 14-15 år som har tilmeldt sig fordi du har kørt giveaway, så er værdien nok begrænset. Kommer de alle fra DK ? Har de selv "signet" op eller er det via giveaways og lign. - alle disse ting har jo betydning.

På den anden side, hvis det er et "ren" boligside, så kunne du måske sælge den til en ejendomsmæglerkæde, eller boligavis eller lign. men det kommer jo an på så meget.

Og det er måske vigtigere at vende den om, og sige hvad ønsker du at få ud af et evt. salg ? Fordi hvis nu folk siger at den er 1000 kr. værd, så er jeg næsten overbevidst om at du ikke vil sælge selvom folk siger det er markedsprisen - så hvorfor ikke sige: jeg skal have 50.000 for den når jeg sælger den. Så næste problem, er selvfølgelig at hvis køberne ikke kan se den værdi du har sat din boligside til :-) Og igen skal du også vende den om, hvis du nu ønkser 200.000 for den, skal et firma så selv få mere ud af at putte 200.000 i Instragram reklame og måske få samme antal følgere.

Jeg forstår ikke "hvert opslag jeg laver får jeg 1500-3500" tjener du 1500 - 3500 kr. for hvert opslag du laver fra virksomheder som betaler dig ?

Håber du forstår :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)