Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af tøj virksomhed med eget brand

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg er en dreng på 19 år, som gennem de seneste år, har fået en utrolig lyst til det at starte noget. I takt med at min interesse for mode og high end herretøj samt min viden omkring det, gik jeg med tanken om at starte eget tøjmærke i nogle måneder, og blev inspireret af succeshistorien om Les Deux. Jeg er nu i opstartfasen af mit projekt, som er at starte mit eget tøjmærke. Logo, navn og hjemmeside er så småt ved at blive stablet på benene. Jeg er i dialog med en fabrik i Kina, men er i tvivl om hvorvidt de kvalitetsmæssige aspekter opfylder mine krav. Ud over dette, søger jeg generelt bare gode råd og fif. Jeg har selvfølgelig mine ideer og mål, og føler mig da også "okay" klædt på, da jeg har en hhx uddannelse. 

Mit spørgsmål er derfor om der er nogle der har erfaringer med fabrikker og evt. nogle råd i min søgning. 

Derudover ville jeg blive ovenud lykkelig, hvis der evt var nogle som selv havde startet eget tøjmærke, som havde lyst til at være min sparringspartner, da man ligeså godt kan gøre det rigtigt fra start af... 

Mvh Andreas.

Tilmeldt 23. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder rigtigt godt, men kunne du evt. ligge linket eller sige navnet på din Leverandør fra Kina?

Tilmeldt 30. Jul 15
Indlæg ialt: 90
Fra  skytrack Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg kan hjælp dig med at producere t-shirt.

du kan sende mig info på

skytrack@webspeed.dk

mvh

malik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)