Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på min forretning

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hasselager
Tilmeldt 25. Jan 16
Indlæg ialt: 32
Fra  GorillaGrow Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores ide med at starte GG – GorillaGrow kom sig af, at vi som tidligere Gorillagror havde svært ved at finde netop den rette hjælp der fører med det at være goer. Derfor går vi meget op i at informere vores kunder bedst muligt, og lære vores kunder at gro som de professionelle gør, da dette tog os selv mange år at lære. Da det ikke var muligt at finde den rigtige hjælp, har vi fejlet og lært heraf, hvilket også har dygtig gjort os i det vi gør – og derfor nu kan kalde os selvlært.

Vi sælger kun produkter vi selv kan stå inde for og kan give god rådgivning herom, da vi stort set selv har prøvet alle produkterne i praksis, og derfor netop ved hvad der virker og ikke virker. Vi sælger og rådgiver ikke bare produkter fordi de er nye og smarte som vi har læst om på nettet, men rent faktisk fordi vi selv har brugt dem i praksis og derfor har kendskab til.

Vores formål er derfor at rådgive vores kunder og hjælpe dem til at blive bedre og dygtige gror, og dermed få flere rigtige gror der ude.

Det der er med til at gøre os unikke og skiller os ud fra mængden er at vi ikke kun har groet i et lille skab for mange år siden, men vi faktisk har groet både stort og småt i forskellige sammenhænge, vi har selv stået med alle de problemstillinger der følger med at gro og har derfor måtte prøve os frem for at løse vores problemer selv og dygtiggøre os.

Der er ikke noget tabu emne hos os, ingen spørgsål er dumme – Så hold ikke inde på nogle eventuelle spørgsmål da vi altid vil hjælpe og sikkert selv har haft samme problem. Du kan komme ude fra gaden helt grøn i faget, og gå igen fra os med viden der hjælper dig videre i dit projekt og gør dit “game” bedre.

Læs meget mere på vores hjemmeside www.GorillaGrow.dk 

Kom forbi vores butik som har adressen Åmarksvej 2 8250 Egå, Eller ring på 31903318 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Opgav at læse på siden.... Den er SORT og absolut ikke læsevenlig, hverken med eller uden briller!

Og... er det overhovedet lovligt med sådan en virksomhed?

Fra Hasselager
Tilmeldt 25. Jan 16
Indlæg ialt: 32
Fra  GorillaGrow Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann - JA, det er bestemt LOVLIGT :-) så bare helt rolig... og med hensyn til det andet så er det jo smag og behag.. Hehe men tak eller IKKE for din ligefrem sure og ærlige mening. 

Hav en ellers så hyggelig aften :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det du handler med ? 

Jeg gætter på det er hampplanter eller hvad ?

Jeg vil give Fru Hartmann ret i at det ikke er særlig læsevenligt :)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Laugesen:
Jeg gætter på det er hampplanter eller hvad ?

Jeg gætter på det er frø til hamp planter, smat udstyr til at plante:) Ikke det bedste at læse meeen det kan nu nok læses hvis man vil smiler :)

Husk nu Hamp planter er ikke "kun" ryge klubber hvor man ryger den fede men det bruges faktisk til nogle sygdomme :)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU - Allan Hansen:

Jesper Laugesen:
Jeg gætter på det er hampplanter eller hvad ?

Jeg gætter på det er frø til hamp planter, smat udstyr til at plante:) Ikke det bedste at læse meeen det kan nu nok læses hvis man vil smiler :)

Husk nu Hamp planter er ikke "kun" ryge klubber hvor man ryger den fede men det bruges faktisk til nogle sygdomme :)

Det gør det stadig ikke lovligt!

Bare de frø der vokser i min have, som er indkøbt til fuglefoder, kan politiet finde på at fjerne hvis der er mange af dem.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

GorillaGrow:

Fru Hartmann - JA, det er bestemt LOVLIGT :-) så bare helt rolig... og med hensyn til det andet så er det jo smag og behag.. Hehe men tak eller IKKE for din ligefrem sure og ærlige mening. 

Hav en ellers så hyggelig aften :-)

Det var ikke en sur bemærkning, men min opfattelse af små grå bogstaver på en sort baggrund.

Og hvis det er så lovligt som du påstår, hvorfor så tilbyde lukkede møder, diskretion osv.?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fru Hartmann:

DesignYOU - Allan Hansen:

Jesper Laugesen:
Jeg gætter på det er hampplanter eller hvad ?

Jeg gætter på det er frø til hamp planter, smat udstyr til at plante:) Ikke det bedste at læse meeen det kan nu nok læses hvis man vil smiler :)

Husk nu Hamp planter er ikke "kun" ryge klubber hvor man ryger den fede men det bruges faktisk til nogle sygdomme :)

Det gør det stadig ikke lovligt!

Bare de frø der vokser i min have, som er indkøbt til fuglefoder, kan politiet finde på at fjerne hvis der er mange af dem.

Det ER faktisk lovligt, hvilket man naturligvis hurtigt kan tro det modsatte af. Det er dog ulovligt at dyrke planterne, men at "samle" frø er ikke ulovligt - om det kan forsvares etisk, er en anden sag.

http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/22918862 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Arne G.:

Fru Hartmann:

DesignYOU - Allan Hansen:

Jesper Laugesen:
Jeg gætter på det er hampplanter eller hvad ?

Jeg gætter på det er frø til hamp planter, smat udstyr til at plante:) Ikke det bedste at læse meeen det kan nu nok læses hvis man vil smiler :)

Husk nu Hamp planter er ikke "kun" ryge klubber hvor man ryger den fede men det bruges faktisk til nogle sygdomme :)

Det gør det stadig ikke lovligt!

Bare de frø der vokser i min have, som er indkøbt til fuglefoder, kan politiet finde på at fjerne hvis der er mange af dem.

Det ER faktisk lovligt, hvilket man naturligvis hurtigt kan tro det modsatte af. Det er dog ulovligt at dyrke planterne, men at "samle" frø er ikke ulovligt - om det kan forsvares etisk, er en anden sag.

http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/22918862 

Åhhh stop nu det bavl. Det jeg kan læse på siden er jo, at det er udstyr til at plante og høste. Man kan sgu ikke samle frø fra ikke-eksisterende planter.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fru Hartmann:
Åhhh stop nu det bavl. Det jeg kan læse på siden er jo, at det er udstyr til at plante og høste. Man kan sgu ikke samle frø fra ikke-eksisterende planter.

Hvis trådstarter overholder gældende dansk lovgivning, så er det vel ikke trådstarters problem hvis køber bruger det til "ulovligheder" - måske moralsk, men ikke juridisk - og der er stor forskel ;-)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)