Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til logo

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogle af jer der kan hjælpe med at desgine et logo. Logoet skal sætte på en trøje og det er egentligt det eneste krav.

Skriv hvis i kan hjælpe, så kan i få oplyst navnet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Der er mange her på Amino der kan hjælpe dig med at udarbejde et logo. Som det allerede er forslået, så kan du altid bruge Amino Freelance til at få en masse prisforslag. 

I forhold til prisen handler det om dine ambitioner - Du kan få et logo fra 500 til 5.000 kr. 

Du er velkommen til at skrive dine ønsker til mig på mail simon@erhvervshjemmesider.dk, så kan jeg give dig et bud :-) 

Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg kan godt lave et logo til dig gratis. bare skriv til denne mail peterhansen@yopmail.com

Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Gå ind på fiverr.com - søg på logo design.

Her kan du få et super fedt for billige penge. Jeg har selv lige gjort det - nemt, billigt & unikt!!!!

Alt det bedste..

Karsten

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 13
Fra  Scandinavia Cleaning Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Har sendt dig PM, Vi har givet 35 kr. for vores logo. Har sendt dig en henvisning til hvor.

Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

En av de amerikanske tjenestene som brukte å være relativt gode på logoer LogoNerds (http://www.logonerds.com/). 

Om du skal benytte logoen på en trøye er det viktig at de som designer tar hensyn til det. Jeg er ikke trygg på at alle logodesignerne på f.eks Fiverr har kunnskap om trykk.

Om du har budsjett til det vil jeg nok anbefale å benytte en lokal dansk designer med erfaring innen logo og design for trykk. Dette så du også kan ha en lettere dialog under arbeidet.

MPR Gruppen - Norsk kompetansehus innen regnskapsføring og revisjon

Fra Hammel
Tilmeldt 17. Feb 16
Indlæg ialt: 3
Fra  Logoes.dk Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads jeg vil meget gerne hjælpe dig, endda ganske gratis.! ;)

Så hvis du stadig har brug for hjælp så smid lige en besked, eller mail mig på kontakt@logoes.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)