Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med outsourcing af opgaver ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er netop startet med et projekt, der dog kræver en del app programmering og da jeg ikke selv havde de rette kompetencer fandt jeg en partner der kunne tage hånd om dette. Han er dog hoppet fra og jeg står derfor og mangler det vigtigste. For ikke at stå i samme situation igen overvejer jeg dog at få et bureau til at stå for det, så hele projektet ikke afhænger af en mand.

Jeg overvejer derfor at outsource denne opgave da prisen på en sådan opgave er ret høj. Mine ideer er ukraine, Kina eller måske Indien? Jeg vil derfor høre om der er nogle af jer der har erfaring med dette, og hvordan finder jeg de rette virksomheder ?

venlig hilsen

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa MrKoncept

Jeg arbejder en del med outsourcing af App Udvikling - her holder jeg mig dog primært til et velafprøvet team af "Nearshore" konsulenter - dvs folk der sidder i vores tidszone.

Der findes mange dygtige folk både i Kina, Indien og Ukraine, ingen tvivl om det, men der er mange gange nogle kulturelle, sproglige og tidsmæssige forhold der gør at det kan være om end meget svært at få succes her, men der er jo også andre muligheder også - anyway så skal du forvente at dygtige folk i Indien heller ikke går til 10$ i timen - "If you pay peanuts - you get monkeysWink

Og ja her har du ret, prisen er ofte det mindst det halve af hvad man skal betale for en dansk udvikler. Dog skal man være opmærksom, det er ikke alle der er lige gode, og det kan være både dyrt og besværligt hvis man kommer i kløerne på de forkerte.

Du kan se lidt mere om hvordan vi arbejder med vores konsulenter og hvad du skal holde øje med når du overvejer outsourcing på vores hjemmeside, bl.a her: http://www.mhn-consulting.com/fa-succes-med-udviklere-fra-hele-verden/

Giv mig gerne et kald så kan vi tage en snak om dit projekt, og jeg kan finde en fast pris til dig - du kan fange mig på 3053 1351, eller på min mail på mhn@mhn-consulting.com

//Morten

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil stærkt fraråde outsourcing til udlandet. Der er rigtig mange grunde til at det sjældent er rentabelt med outsourcing. Ved første øjekast er der kun én fordel ved outsourcing, og det er prisen. Hvilket heller ikke holder i sidste ende. Hvilket efterlader ingen fordele ved outsourcing.

Mvh Morten
Og ja jeg er udvikler og ja jeg har også praktisk erfaring med outsourcing af både store og mindre projekter ;-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)