Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logbuy anno 2016

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 16
Indlæg ialt: 6
Fra  shop4baby.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Vi er lige gået online med shop4baby.dk og her 3 uger senere bliver vi kontaktet af logbuy.dk som siger deres kunder har bedt om at få os i deres system. Dette tror jeg jo ikke helt på da vi knap er synlige på google endnu, MEN logbuy er jo et stort foretagende, så samarbejde med dem er noget vi overvejer for at blive eksponeret når vi nu får tøj i butikken om et par uger.

Spørgsmålet er så om nogen herinde har nylige erfaringer med dem? Jeg har brugt søgefunktionen lidt og synes det meste omkring dem er 4-5 år gammelt.

Hvis nogen bruger dem, eller har brugt dem indenfor det sidste års tid vil vi meget gerne høre jeres erfaringer.

:) 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg samarbejder med dem lige nu. Ikke at jeg synes det giver det vilde, men jeg har hellere ikke haft mulighed for at bruge ret meget tid på ar markedsfører mig ordenligt derinde. Men det har da givet nogle ordre i shoppen derfra.

Husk at de dog ikke er gratis, de kræver et årligt gebyr fra de shop de "tager" ind. OG det er så her du/I skal være skrap. Om det kan give nok i omsætning til at kunne betale sig. Det kræver at man tester det af :)

vh

Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:
Husk at de dog ikke er gratis


Det lyder jo meget besnærende på hjemmesiden, men intet om økonomi.

Kan du evt. fortælle lidt mere?

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Med i prisen er der 2 markedsføring mulighedere derinde, en med noget ekstra rabat i en uge, hvor man kommer med i deres nyhedsmail og så kan jeg ikke lige huske den anden.

Derefter koster det at bruge deres forskellige markedsføring muligheder.

På den positive del vil jeg sige at de er dejlig lette at komme i kontakt med og gerne behjælpsom (klart de tjener jo på mig/dig ;) ) og de har en flot hjemmeside

Desværre mangler der en administratorside, hvor det kunne være rart, selv at kunne sætte ting op, uden at det skal igennem dem først. Man får "blot" et B2C log ind til siden. Alle de mails jeg modtager er B2C mails, hvor jeg hellere / eller også gerne vil have en B2B mails, med mine muligheder mv.

De er som nævnt ikke gratis, jeg mener de koster 10.000kr / år, men forhør dig som dem først, jeg er ikke helt sikker på prisen.

Håber det giver lidt mere

vh

Henrik

Tilmeldt 29. Jan 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres kommentarer - det er med til at udvikle os.

Att. Henrik - I forhold til en administratorside til vores partner, er der et lille problem da det ikke er alle vores partnere som er stærke i Photoshop, søgeord og opsætning. Derfor er løsningen at vi kommer med et udkast til alle vores partnere. Hvis vi skulle have en administratorside vil der være en 5 dags godkendelse tids, så vi kan sikre et ens artet og professionelt udtryk på alle vores portaler.

Husk altid at dele jeres erfaringer med os. Det er disse erfaringer der gør os stærkere, for vi har intet koncept uden vores partnere. Derfor står vores telefoner også altid åbne.

Vi sender B2B mails ud til vores partnere en gang hver anden måneden. Her infomerer vi om nye tiltag, kampagner, det der sker i LogBuy og cases.

Lige nu er vi i gang med at kigge på processen omkring indkøringen af nye partnere, da vi kan se at der kan være en lang indkøringsperiode hos nogle af vores partnere. 

I er altid velkommen til at ringe ind til vores marketing ansvarlige Anne-Mette på 70 20 65 56, så kan hun hjælpe jer bedst muligt.

Rigtig god weekend til jer alle

Hilsen Rikke Feldmann

Tilmeldt 28. Jan 16
Indlæg ialt: 6
Fra  shop4baby.dk Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg siger tak for indput :o)
Vi har besluttet at prøve og har lavet den første 12 mdr kontrakt med Logbuy, og så må vi se hvordan forretningen udvikler sig. Forhåbentligt bliver det godt :)

Mvh Rolf
shop4baby.dk

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Optom ApS og Gastro de Luxe ApS Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også blevet kontaktet om, at der var nogen, der havde spurgt efter muligheden for at købe på juulshandel.dk .
Hun glemte at nævne, at det koster penge - ikke engang da jeg spurgte hvordan de tjener penge, når det er gratis for mig.

Jeg synes, at det er synd at de bruger løgne og - mild - snyd for at få kunder i biksen.
De har formodentlig adgang til over en halv million personer, som de siger, men:
* hvor mange er overhovedet i din kundegruppe?
* hvor mange efterspørger dine varer?
* hvor mange sletter mailen så snart den kommer ind i mailboksen - de har jo ikke selv meldt sig ind, men er blevet det gennem arbejdet...

Tilmeldt 28. Jan 16
Indlæg ialt: 6
Fra  shop4baby.dk Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må vist hellere følge lidt op på den her gamle debat:

Jeg skrev mig op til Logbuy i 2016, og betalte for dette. Vi fik absolut intet ud af det, så da jeg ville opsige kontrakten for det efterfølgende år, blev jeg ringet op og tilbudt 1 år gratis.

Dum som jeg var tog jeg imod dette. Vi fik stadig intet ud af det, men da regningen kom for 2018, pålydende 11.000, insisterede de på at jeg aldrig havde opsagt aftalen, og de derfor vil inddrive pengene hvis nødvendigt igennem inkasso.

Så PAS PÅ, hvis i laver "forretning" med Logbuy :( 

Vi mister muligvis butikken grundet det her, så jeg synes andre med små butikker skal kigge sig rigtigt godt for.

God dag :9 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøvede også LogBuy og indgik aftale med dem for et år. Dette generede 23 (små) ordrer, hvoraf jeg vurderer vi måske alligevel ville have fået halvdelen af disse uden Logbuy grundet produktprisen. Opsagde derfor aftalen 2 måneder før tid og bad dem om, at slette www.MundFrisk.dk med det samme.
Og har det i øvrigt også moralsk bedre med at have samme priser til alle kunder.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)