Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til regnskab

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra aalborg
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 66
Fra  piraf.dk Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har nu været selvstændig i et år, og jeg troede egentlig jeg havde rimelig styr på regnskabet, men så alligevel ikke. Jeg bruger Dinero og har jo styr på mine udgifter og indtægter, men jeg har ikke ført ind hvad jeg har indskudt af private penge, så det stemmer jo slet ikke, så jeg skal vel igennem alt for at finde ud af hvor mange penge det drejer sig om? 

Et andet spørgsmål.... når kunder har købt for et x antal penge så giver det fri fragt, så det er jo penge jeg skal betale, men hvordan skal det så stå inde i regnskabet?

mvh

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46499
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag og betal en online bogholder for at gå alt igennem, for du lyder som en der næste skal forfra

Din bank skal altid kunne afstemmes i princip hver dag - ellers vil der kunne være masser af andre fejl. 

Fragt er jo bare en udgift mod bank  - og så er det 0 kr i indtægt bare - så det skaber ikke problem overhovedet

Husker du også, at varer du har på lager ikke er udgift men skal tælles op og lægges ind som værdi med indkøbsprisen??

Prøv www.agera.dk og find en online bogholder der kan gå det igennem, eller hør Dinero efter deres revisor/bogholderliste. Jeg ville være bange for en skattekontrol sådan som du beskriver dig, og det er IKKE så dyrt at få alt checket - jeg vil tro personen vil starte med bankudtog óg tage den derfra

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Holstebro
Tilmeldt 28. Sep 13
Indlæg ialt: 5
Fra  PlusRegnskabet Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tanja

Jeg vil rigtig gerne give dig en hjælpende hånd med dit regnskab. Jeg er freelance bogholder og har flere virksomheder jeg løbende laver regnskab for.

Jeg er sikker på vi kan finde den helt rigtig pris på opgaven så du kommer i mål med 2015 hvor alt stemmer.

Hvis det har din interesse er du meget velkommen til at kontakte mig - jeg har lagt mit nummer til dig i en PB.

Mvh

PlusRegnskabet

/Michael

Fra aalborg
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 66
Fra  piraf.dk Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak John, jeg finder en bogholder, håber bare jeg ikke har lavet alt for meget rod i det 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)