Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sportsvæddemål og Affiliate marketing på en hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har meget forstand på odds og analyse af sports kampe, derfor har jeg tænkt mig at oprette en hjemmeside, hvor jeg deler mine tips og analyse af væddemål. Man skal selvfølgelige bruge penge på ens hjemmeside, og derfor vil jeg også gerne indtjene nogle selv via hjemmesiden. Jeg har set andre hjemmesider der skriver om odds og sports kampe, de har masser af reklamer på deres side, fra f.eks Unibet,Danskespil,Bet365 m.m. Mit spørgsmål er så, skal jeg springe ud i det og prøve? for jeg vil nemlige ikke oprette en hjemmesider hvor jeg intet tjener.. er der småpenge i det? osv..

mvh Husso123

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 84
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Konkurrencen er meget meget hård og det er rigtig svært at få penge ud af det. Har selv prøvet det og failede, og jeg har trodsalt en del kontakter i bettingverden. 

Jeg sskal ikke sige om det lykkees for dig, men hvis du er skarp på betting, så kan du jo besøge betxpert og blive skrevet op som ekspert. du starter nok ud med ikke at få penge for det, men hvis du er dygtig til at finde gode spil og du skriver pænt/godt, så kan du få mellem 50 og 150 kroner for hvert spilforslag du ligger op derinde. 

Eventuel prøve at høre en masse websites om de har brug for en bettingxpert med dine kompetancer, jeg tror der er mange flere penge i det og langt mindre arbejde. Har selv været ekspert for feltet.dk og det gav uendelig meget mere end min egen hjemmeside gjorde 

Bemærk lige at du nok ikke kan leve af det, men du kan få en pæn sjat lommepenge

sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer

Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak skal du have for svaret, det burde jeg tænke over.

Fra Gistrup
Tilmeldt 20. Nov 13
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Dennis skriver så er konkurrencen utrolig hård. Dette skyldes især større internationale og danske sider, hvor mange "eksperter" er samlet, derudover så er der utallige grupper og brugere på sociale medier som smider om sig med forskellige bets.

Men derfor er dette jo ikke noget der skal slå dig ud, hvis du har mod på det så kom i gang! Har ikke selv forsøgt mig på betting affiliate tidligere, men umiddelbart ser det forholdsvis nemt ud at skrive sig op på de forskellige sider og dertil er det jo ikke en hjemmeside som behøver en masse funktioner, så derfor heller ikke fordi den er dyr/svær at udvikle.

Et råd kunne så være at lave en dansk OG engelsk version fra start, for at ramme en større målgruppe.

I sidste ende handler det jo primært omkring dine resultater, kan du levere og dokumentere et højt ROI over en længere periode, så kommer folk også (hvis du gør dem opmærksomme på du findes). Jeg har tidligere med stor succes betalt et månedligt beløb på et internationalt site for at få xx bets om måneden, så kunne også være en løsning. 

Men har du mod på det så gå i gang! Du kunne jo være "uheldig" at blive klogere på at drive en virksomhed eller tjene penge på skidtet Big Smile

Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er er rigtigt! tak for svaret

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)