Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler for 3 parts betaling

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino jeg søger noget information omkring  af 3 parts betaling, lidt ligesom Ubber hvor kunden betaler for sin ydelses også tar en 3 part 20% før penge går over til personen som har ydet en service.

Har prøvet at læse omkring det på finanstilsynet men kan ikke finde noget information omkring det, kan kun finde en masse paragraffer og love på 200 sider.

Håber der er nogle som kan hjælpe 

Med venlig hilsen Christopher

Bredbandoversigt.dk Vejen til den lette bredbånds samlinger.

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher B:

Hej Amino jeg søger noget information omkring  af 3 parts betaling, lidt ligesom Ubber hvor kunden betaler for sin ydelses også tar en 3 part 20% før penge går over til personen som har ydet en service.

Har prøvet at læse omkring det på finanstilsynet men kan ikke finde noget information omkring det, kan kun finde en masse paragraffer og love på 200 sider.

Håber der er nogle som kan hjælpe 

Med venlig hilsen Christopher

Hvad er det egentlig du ønsker besvaret, om du er omfattet af lov om finansiel virksomhed eller ?

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil blot høre om det er noget jeg skal søge om tilladelse om eller om hvordan jeg gør?

Bredbandoversigt.dk Vejen til den lette bredbånds samlinger.

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher B:

Vil blot høre om det er noget jeg skal søge om tilladelse om eller om hvordan jeg gør?

Du bliver ikke omfattet af lov om finansiel virksomhed blot fordi du tilbageholder en kommision/provision (på eksempelvis 20 %) for at formidle en kontakt.

 

Men nu er det en ret sparsom beskrivelse af din forretningsidé, så alt afhængig af hvad dit produkt er kan svaret også ændre sig.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)