Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - Feedback?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Jun 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er!

Min nye webshop er gået live i dag og jeg vil i den anledning sætte stor pris på noget feedback på siden. Konceptet er smykker til meget lave priser. 

Link: www.rivera.dk

Venlig hilsen,

Frederik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes webshoppen ser pæn og professionel ud.

Jeg hæfter mig dog ved et par grammatiske- og kommafejl i nogle tekster - specielt den tekst nederst. 

Hvis jeg trykker på "kontakt", så kommer jeg ikke rigitgt videre.

Mvh. Kasper Friis

Tilmeldt 28. Jun 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din respons. Sætter stor pris på det.

Grunden til at du ikke kommer videre når du klikker på kontakt, er fordi der bør poppe en drop-down menu ned når du holder musen over. Mystisk.

Jeg tjekker lige godt og grundigt efter grammatiske fejl! :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes den ser super flot ud! Den virker troværdig, ren, professionel og jeg ville føle mig sikker at handle derinde.

Men, det med kontakt siden burde måske laves lidt om. Hvis det var mig ville jeg droppe drop-down menuen. Man forventer at komme ind på en kontakt side med det samme, og de andre underkategorier hører ikke rigtig hjemme under kontakt. De kunne sagtens nøjes med at være links i footeren - eller måske burde det være "Om Rivera" der stod i hovedmenuen og så nøjes med at have kontakt og handelsbetingelser i footeren (hvilket jeg kan se at du også allerede har). Hvis min mor brugte siden er det en af de småting der ville forvirre og irreterer hende, så hvis man kan gøre det mere brugervenligt... ;)

Det er super godt at i tydeligt skriver hvor langt tid fragt tager og hvor meget man skal over før det er gratis, men der er lige 2 ting. For det første så ligner det at der står "1-3 dages levering i gratis levering over 199,-" - det gik hurtigt op for mig at det ikke var et i, men det lyder lidt som noget sludder første gang man læser det (kan bare være at det bare er mig!). For det andet så hader jeg at man ikke kan se hvad fragt kommer til at koste hvis man bare vil have en elegant halskæde til 109,-. Jeg hader endnu mere at man skal hele vejen igennem processen og skrive alle sine oplysninger ind før man kan se hvad det kommer til at koste, man forventer en grim overraskelse på 89,- eller sådan noget - men hvis det bare er 25kr så er det jo et kæmpe plus som i virkelig burde reklamere med! Det er jo vildt billigt i forhold til så mange andre steder, så jeg synes i burde overveje at skrive det oppe i toppen :)

Jeres Facebook og Google+ links i bunden virker forresten heller ikke og hvis i tjekker jeres side på Google Insights så er der en hel del ting i kan arbejde med som vil hjælpe jeres SEO. Men siden loader overraskende hurtight (3.55 sek men det virker hurtigere) hvilket er et kæmpe pluds og faktisk overraskede mig meget. Jeg går lidt ud fra at det er bygget af noget ala Shopify eller WooCommerce uf fra designet, men at det er bekendt er ofte bare et plus i brugervenlighed :)

Der er nogle få steder hvor det ser noget mærkeligt ud på forskellige skærmstørelser. Det virker til at det er fint på de mest populære platforme men det kunne måske være en god idé at tjekke siden efter med lidt forskellige skærmstørelser :)

Håber i kan bruge det feedback, jeg synes det er en rigtig fin side i har fået lavet - held og lykke med den! :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik 

Stor ros for design og opsætning. Det ser både indbydende og professionelt ud.

Jeg studser over din tilmeldingsformular til nyhedsbrevet. Du skriver blot" tilmeld dig vores nyhedsbrev". Dette er ikke særligt sælgende, og jeg er næsten sikker på at det er et meget lille antal af dine besøgende der vil signe up. Prøv i stedet at fortæl hvad dine besøgende får ud af at signe up. Eventuelt: Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og få de seneste gode tilbud direkte i din indbakke". 

Held og lykke med shoppen :) 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Rigtig godt arbejde! Det er en meget professionel webshop du har fået lavet.

Jeg tog lige et kig på et af jeres tilbudsprodukter:
http://www.rivera.dk/products/flere-hjertet-halskaede-m-sma-cz-sten

Umiddelbart tror jeg i kunne hente mere hjem, ved at fremhæve tilbudsprisen. Lige nu er det førprisen, der er mest tydelig. Rent psykologisk er det bedst at kunden ser den billigste pris først.

Ude på kategorisiden er der et lille tilbudsikon. Dette tilbudsikon bliver ikke vist på selve produktsiden. Det er lidt ærgerligt, at der ikke bliver skiltet mere tydeligt med at kunden gør et rigtig godt køb, fordi varen er på tilbud i begrænset periode.

Det er meget sparsomt, hvad der er af produktinformation. Oftest vil det være meget relevant at kunden kan se, hvor lang halskæden er. Måske kunne det endda være relevant også at oplyse vægten på smykket. En anden ting jeg gerne vil vide, hvis jeg køber smykker online er emballagen - Særligt hvis det er en halskæde, som jeg vil give i gave, for så er det vigtigt at jeg ved gaven ser eksklusiv ud (lav det evt. som tilkøb for at bibeholde de lave priser).

Men ellers er der kun ros at give Yes

 

De bedste hilsner
Kathrine Svendsen
Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin hjemmeside! Dejlig detaljeret! Som sagt er der nogle fejl, som de andre gutter har nævnt!

Hvor meget tid har du lagt i den og hvilken CMS?

AL held og lykke, og vind i sejlene!


Mvh 

Mohammad

Tilmeldt 28. Jun 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

@Laura Grubbe

Wow! Mange tak for din din lange og grundigt formulerede feedback på min side. Tusind tak. 

Jeg tager alt du har skrevet i mig og vil prøve at få rettet op på hvert et element du nævner! Fedt at du gider tage dig tid til at skrive så meget respons :)

Tilmeldt 28. Jun 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

@Simon Børsting Sørensen

Mange tak - Det er godt at høre at den virker professionel og ser indbydende ud. 

Jeg går straks igang med at fikse nyhedsbrevet. Jeg takker for dit feedback!

Tilmeldt 28. Jun 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Danhost ApS

God pointe du langer ud med der. Kan godt se hvad du mener, så jeg vil prøve at få skrevet nogle mere detaljeret produktoplysninger samt få gjort op på det med tilbuds fremhævningen! :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)