Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af produkter - har prøvet facebook DBA osv

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Har nogle produkter jeg vil sælge, har prøvet sider såsom dba, Facebook.
Men jeg vil hører her om i kender til nogle andre hjemmesider som er gode at sælge på, evt nogle erfaringer.

Tak på forhånd

Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Til at starte med vil jeg gerne vide, hvilke produkter du har til salg? f.eks er Trendsales.dk en god hjemmeside til salg af tøj og accessories...Men når jeg plejer at sælge ting og sager, plejer DBA at være en god side, måske kan det også være hvordan du skriver dine "salgs-tekster".

Mvh Hussein

Tilmeldt 6. Feb 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa rigtig mange gange tak

jeg sælger punge og kortholder. 

Men du vil sige at dba er absolut det bedste?

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anton.

Er det et restparti du skal af med så ville jeg prøve at gå til virksomheder der opkøber restpartier og sælger dem videre. De har ofte kunderne til at sælge store partier videre. (konkurser.dk og lign.)

Er det punge du bliver ved med at få hjem, med henblik på videresalg hver gang så ville jeg nok sætte min egen hjemmeside op :-)

DHB
Jeppe

Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes DBA er noget af det bedste, men nu hvor du skriver du sælger punge og kortholder, kan jeg kun anbefale at prøve http://www.trendsales.dk/.

Tjek hvilke priser og tekster brugerene inde på trendsales.dk, bruger til at sælger deres punge og kortholder. Ellers kan du prøve at sende mig nogle af dine annoncer, så jeg kan se hvad du måske kan rette for at få kunder.

Mvh Hussein

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anton,

Nu til dags kan man sætte en webshop op nemt og hurtigt, der er tonsvis af muligheder, både nogle som kræver meget it-viden og andre som kan benyttes selvom du er helt grøn. Hvis du derimod ikke vil benytte dig af din egen side, er det jo meget forskelligt afhængende af produktet. Jeg vil nok mene at nogle accessories sider ville være gode i dit tilfælde. 

De bedste hilsner,

Mathias J.

Tilmeldt 6. Feb 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres dejlige uddybe svar, altså lige nu har jeg ca 10 punge hjemme som jeg godt vil sælge, og derefter købe flere hjem for de tjente penge jeg forhåbentligt får. :)

Tilmeldt 6. Feb 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Så jeg ville ikke selv siger at jeg har nok punge og kortholder i omløb nu til at starte en hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)