Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnere / fotografer til fotostudie i Herning?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nogen sikkert ved render jeg rundt med en passion for fotografi i maven, jeg har tidligere haft et fotostudie i Herning men pga. nogle dårlige oplevelser med udlejer måtte det desværre lukkes ned i foråret sidste år. Men jeg har alt udstyret endnu, og jeg har kigget på forskellige lokaler rundt omkring.

Jeg har fundet et godt og billigt lokale i Herning, de totale driftsomkostninger vil månedligt ligge på 6000kr dvs hvis vi er 4 om det vil det koste 1500kr om måneden per mand, men 8-10 mennesker kan også godt dele sådan et lokale ... det afhænger fuldstændig af hvordan vi strikker det sammen.

Så det jeg søger er fotografer professionelle såvel som amatører der gerne vil have studie men ikke har økonomien til at have sit eget.

Den umiddelbare model jeg ser er at vi går 4 mand sammen om det, vi skyder allesammen 1500*4 ind det dækker depositum og første måneds husleje. Herefter betaler vi 1500kr/mdr hver og kan bruge lokalet frit, og hvis/når det lykkedes os at leje lokalet ud til andre bruger vi pengene herfra til at købe nyt udstyr og vedligeholde det vi har.

En alternativ model kunne være at vi var 2 der stod for det sammen, og så har vi 4 faste lejere. (Når folk kan opsige er vi nødt til at have en margin).

Er nogen interesseret? Jeg har aftalt en fremvisning imorgen, i er velkommen til at komme med. Skriv til mig på mikkel@mikjaer.com eller herinde hvis du har nogen spoergsmaal eller er interesseret :)

Tilmeldt 3. Feb 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en Kammi som driver sit eget Tolkefirma og søger en mindre lokale til ca. 1.500 pr.måned.

Gerne i Herning omr

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kurdo:

Jeg har en Kammi som driver sit eget Tolkefirma og søger en mindre lokale til ca. 1.500 pr.måned.

Gerne i Herning omr

Interesant ... hvad skal jeg bruge den information til?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)