Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til konverterings optimering

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

David Rasmussen:
Dit logo er også sjovt, sødt og meget 'hyggeligt' - hvilket kan fungere rigtigt godt med din målgruppe, men personligt synes jeg der ligner 'clipart' fra word eller lign. Men det er jo en smagssag 😆

Med logo er det mening det skal symbolisere sol, strand, vind, surfing osv. som er kendetegnet ved Thy.

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 64
Fra  BureauOversigten.dk Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu virker den fint! 👍🏻

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til Logo: Tanken bag er rigtig fin. Jeg finder dog en udfordring i forhold til relevans af det du faktisk vil sælge. I virkeligheden vil du jo rigtig gerne promovere de lækre råvarer der findes i Thy. Dit nuværende logo kan i værste fald forbindes med sommerferie i Thy og det vil jeg vurdere ikke giver dig meget salg på shoppen ;)

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Med fare for at vi skulderklapper hinanden lidt for meget, så vil jeg hér give Morten ret! Jeg vil foreslå et du laver en brainstorm på alle tænkelige og ikke tænkelige målgrupper. Dernæst vælger du en "type" forbruger der med størst sandsynlighed vil have interesse for dine produkter. Jeg forestiller mig allerede at det kunne være mænd/kvinder, 35+, madinteresserede, livsnydere. Prøv dig ellers frem med andre ord.  Research lidt på hvor de befinder sig, hvilke medier de typisk bruge og synliggør dig dér.  Mulighederne er mange og der ligger lidt benarbejde i det, men jeg lover dig, at det vil give den skarpeste indsats (som endda kan spare dig for unødige markedsføringskroner i sidste ende). 

Dog vil jeg anbefale dig, at få gennemgået din shop inden med nogle af de kommentarer, der er her på siden først, så den bliver så brugervenlig som muligt. 

Held og lykke med shoppen! 

Igen vil jeg gerne stille mig til rådighed, hvis du måtte have behov for det. :)

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thyshoppen

Første spørgsmål der melder sig er hvor mange besøgende er dine tal ud fra? Hvor kommer de fra, annoncerer du på adwords, Facebook, eller er det bare venner og bekendte?

Det jeg prøver at sige er, det er svært at kigge på statistik for en webshop, der ikke har særlig meget data endnu.

Jeg har listet nogle punkter, som de andre sikkert også har været inde over, men nu får du dem alligevel.

- Logo: Jo det er hyggeligt med sol over Thy. Synes også du kan være på dette vej, men få en designer ind over. 

- Forside:

-- Jeg vil gøre det muligt at se nogle produkter på forsiden. At man starte med at skulle klikke en på en kategori er allerede et klik for meget. Hav kategorierne i menuen, som du har nu og så ellers fyld op med produkter på forsiden. Det kunne være de 3 mest solgte/poplære produkter fra hver kategori. 

-- Få CTA knap på produkterne, så folk kan lægge dem i kurven med det samme. Sørg for at spare folk for klik.

-- Tydeliggør din USP'er. F.eks. Levering 1 til 2 dage . Lav en tydelig bjælke til f.eks. 3 forskellige USP'er. Hvad gør at folk skal købe ved dig? (F.eks. Fri fragt over 200 kr, Levering dag til dag, ekstra lille gave med i pakken) 

-- Få noget tillid ind på siden. Nogle anmeldelser af produkterne. Hvordan de kan bruges i madlavning osv. Giv dine produkter mere værdi. Få en lokal til at fortælle om hvorfor Thy og dets produkter er så fantastisk. 

- Kategoriside:

-- Få en købsknap på. Det kan lyde dumt, men ikke alle ved de skal klikke på billedet eller teksten

-- Udnyt pladsen. Der er utrolig meget luft til højre her f.eks. Her kunne du måske bare vise de 2 produkter som produktsiden.

- Produktside:

-- Igen gør det nemt for folk at komme videre. Sørg for at CTA knappen er tydelig, når man komme ind på produktet.

Det var lige mine hurtige tanker. Håber det kan bruges. 

Elsker Thy, min onkel har arbejdet i Nationalparken i mange år og det er et fantastisk sted :)

Held og lykke.

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået taget nogle billeder i Nationalpark Thy som jeg kan bruge som baggrund til mine produktbilleder. Angående produktanmeldelser, hvordan gør man det nemmest? Nogle gode plugin til woocommerce der kan gøre det nemmere, for synes ikke standart løsningen er ret god.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Video kan øge konverteringsraten med op til 20% - har du overvejet noget i den stil? Enten noget storytelling fra Thy, hvor man besøger de forskellige steder, dine produkter kommer fra. Måske møder de folk, der står bag, så der kommer noget historie med oven i hatten. Personligt kender jeg ikke så meget til Thy, så det ville være lækkert. 

Hvis sådan en produktion er for dyr og tidskrævende, så kunne du få lavet en animationsvideo, der kort præsenterer de forskellige produkter og måske også har en snært af den ovenstående historiefortælling, jeg nævnte. Jeg laver selv videoer i mit firma www.webly.dk og det er til priser og med en hastighed, der rimeligt attraktive for mindre virksomheder. 

Ring eller skriv, hvis vi skal snakke mere om det :)

Rued

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Rued:

Hej :)

Video kan øge konverteringsraten med op til 20% - har du overvejet noget i den stil? Enten noget storytelling fra Thy, hvor man besøger de forskellige steder, dine produkter kommer fra. Måske møder de folk, der står bag, så der kommer noget historie med oven i hatten. Personligt kender jeg ikke så meget til Thy, så det ville være lækkert. 

Hvis sådan en produktion er for dyr og tidskrævende, så kunne du få lavet en animationsvideo, der kort præsenterer de forskellige produkter og måske også har en snært af den ovenstående historiefortælling, jeg nævnte. Jeg laver selv videoer i mit firma www.webly.dk og det er til priser og med en hastighed, der rimeligt attraktive for mindre virksomheder. 

Ring eller skriv, hvis vi skal snakke mere om det :)

Rued

Video vil jeg helt klar overveje, men har ikke budget til det PT. Har opdateret produktbillederne til nogle bedre, hvad synes i om dem? De har fået en bedre baggrund.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan nok finde ud af noget, hvis budgettet ikke er til selv 4k. Vi kan lave noget mere enkelt, hvis det er - sig til, hvis det har interesse :)

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)