Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg el kan nogen hoste + udvikle halvstor magentoshop ?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nils:

Morten Hjorth Nielsen:

Jeg må sige at det er min erfaring at ethvert seriøst udviklingshus vil kunne hjælpe en Magento kunde der anvender Magentohotel.

Det er muligvis rigtigt i forskellige tilfælde.

Kan det måske også forekomme at Magentohotel ikke ønsker at hjælpe kunden når seriøse magento udviklingshuse er inde over ?

Vi hjælper altid kunderne, skulle de have issues med produkter købt hos os.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej flejen!

Hvis du ikke har fået oversat varerne endnu, er du velkommen til at kontakte mig på thomas@wordwax.com. Vi kan sagtens klare oversættelserne for dig. Vi har et team af professionelle oversættere, der tilsammen oversætter mellem mange forskellige sprog. Vi kan tilbyde dig en preview oversættelse kvit og frit, så du kan se kvaliteten af vores oversættelser, inden du beslutter dig.

Skriv til mig hvis du er interesseret, eller hvis du har spørgsmål!

Med venlig hilsen

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget enig med Tommy fra Wexo. Find nogle udviklere, som du har tillid til, og lad dem anbefale hvor og hvordan din webshop skal hostes. Det behøver ikke være samme firma, som står for både udvikling og hosting, men start med at finde udviklerne og dernæst hostingen. Webbureauerne ved, hvad de hver især er komfortable med og hvordan det fungerer ift. det de laver, og på den måde får du også det bedste resultat som slutkunde. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)