Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af Webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 16
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil gerne starte en webshop. Dog er jeg ikke interesseret i at skulle pakke ordre osv (som en start). 

Hvilke muligheder har jeg for stadig at have en bredt udvalg produkter, uden at have et lager? Dropshipping -  men er det ikke noget kompliceret?

Findes der andre muligheder? Nogen herinde der har en webshop med gode resultater - som mangler en kapitalindsprøjtning? 

Noget jeg bør vide mht webshop uden lager? Hvordan kommer jeg igang lettest muligt?

Fra Odense
Tilmeldt 24. Aug 15
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have en webshop uden lager har du reelt kun to muligheder:

Dropshipping

Digitale produkter

Hvad der passer bedt til dig, ved kun du :)

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en tredje mulighed i forhold til hvad der bliver skrevet ovenfor.

Hvis det blot drejer sig om, at du ikke gider pakke og sende dine ordre, så kan du overveje at benytte dig af et lagerhotel.

Altså en virksomhed der opbevare dine produkter og står for at pakke og sende dem.

God løsning hvis man fx vil opretholde noget personlig fleksibilitet i forbindelse med at drive webshop.

Dropshipping vil jeg som udgangspunkt kun anbefale hvis start kapitalen er lav. Der er ingen grund til unødig led i forsyningskæden der driver kostprisen op.

Med ønsket om en god dag.

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jacobsen:
Hvis det blot drejer sig om, at du ikke gider pakke og sende dine ordre, så kan du overveje at benytte dig af et lagerhotel.

Ja, det er en rigtig god mulighed. Jeg har selv benyttet denne mulighed før, og det fungerer virkelig godt. Hver gang du får en ordre, sørger dit eksterne lagerhotel for at sende ordren ud til dine kunder.

Som Martin nævner, så slipper du for et ekstra forsyningsled, da dine kunder blot føler, at de handler med dig.

Tilmeldt 17. Feb 16
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kapital er ikke problemet. Problemet er at det er første gang jeg starter webshop, og derfor gider jeg ikke investere 100k i noget jeg ikke ved om vil fungere. Derfor vil jeg gerne teste efterspørgslen og hvorvidt jeg kan køre en webshop.

Jeg har kapital nok men ingen erfaring, og ingen lyst til at investere uden at afprøve først.

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Indenfor hvilken branche er det du vil benytte dig af dropshipping?

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 12
Fra  BYHENNEBERG Aps Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej:

Jeg ved ikke hvad du vil sælge, men se vores shop www.byhenneberg.dk alt er på lager og leveres inden for 1-3 dage som dropshipping.

Hvis du ønsker mere information så send en mail til support@byhenneberg.dk og vi vil besvare dine spørgsmål.

Forsat god aften herfra

Med venlig hilsen

BYHENNEBERG.DK

 

Tilmeldt 17. Feb 16
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

chri571p:

Indenfor hvilken branche er det du vil benytte dig af dropshipping?

Jeg ved stadig ikke hvilken branche. Det er udelukkende en shop der skal etableres for at tjene penge, og produkterne behøver jeg ikke have passion for.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg startede webshop i tidernes morgen startede jeg op med et meget lille lager, det var pga. som dig ikke ønskede at investere penge uden at vide at jeg kunne sælge. Mine produkter havde et relativt godt dækningsbidrag så når jeg solgte 1 så købte jeg 2 og på den måde fik jeg bygget mit lager op uden den store investering

Jeg tror dog det ville være en god ide at du tænker lidt over, hvad du ønsker at sælge:)

Tilmeldt 2. Jan 16
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre er inde på så er det dropshipping, digital produkt eller lagerhotel. Et digitalt produkt kan være hvad som helst, og du kan for så vidt lave et digitalt produkt om hvad du nu er god til og sælge din viden videre til andre. Her er et godt eksempel på et digitalt produkt: Malerkursus - Hendes kører biksen sælger adgang til sine undervisningsvideoer om at male, og sælger således et digitalt produkt. Intet lager, kun opdatering af selve siden og videoerne engang imellem... Ret nemt :-D

Du kan også skrive en e-bog - som rigtig mange allerede har gjort med stor sucess :-D

Brug for nyt webhotel? Brug denne UnoEuro rabatkode 2017

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)