Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

konstruktiv kritik søges af hjemmeside (ros er også velkommen)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har startet en IT virksomhed op. Vi tilbyder et bredt udvalg af services bl.a. fejlfinding og reparation af computere, hjælp til at få styr på sikkerheden på nettet o.l. Vi har også en webshop hvor man kan købe stationær, bærbar, mac og massere af andre ting. (Der kommer flere produkter i webshoppen inden længe).

Jeg henvender mig både til private samt erhverv.

Jeg ved at der findes utrolig mange virksomheder som laver det samme som min virksomhed, og derfor har jeg forsøgt at gøre noget mere unikt ved at lave utrolig meget fokus på sikkerhed og appellere derved til folks tryghed ved at være på nettet.

Jeg håber i vil hjælpe mig med at komme med råd og vejledning til hvad der eventuelt kan gøres bedre eller anderledes.

Siden finder du her: www.Tryg-IT.dk

Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tenker du kan forsøke å få frem de punktene under "Tryg-it kan hjelpe deg med" tydeligere.

Enten at du benytter variasjoner av font/farge, eventuelt punktliste, eller om du putter inn ordene i bildekarusellen på forsiden slik at man blir oppmerksom på hva du kan tilby.

Logoen din er forresten ganske så kul! Liker bruken av ekstra store bokstaver!

MPR Gruppen - Norsk kompetansehus innen regnskapsføring og revisjon

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 32
Fra  SimplexWeb.dk Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg synes du har fået dig en flot side.

Her er et par ting jeg umiddelbart tænkte over da jeg besøgte din side.

1) Jeg tro med fordel du kan gøre dit logo og banner lidt mindre - det vil bevirke at din call to action kommer op og kan ses uden at den besøgende behøver at scrolle.

2) Er man på en underside, lagde jeg mærke til at man ikke kommer til forsiden når man klikker på dit logo.

3) Tallet der står i din indkøbskurv tror jeg med fordel du kan lave en anden farve. På nuværende tidspunkt at kontrasten til baggrundsfarven ikke så stor og det falder lidt i.

Håber du kan bruge ovenstående :).

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevan

Tillykke med dit nye firma. Jeg vil komme med et par punkter efter at have kigget på din hjemmeside:

  • Jeg ville gøre logo'et mindre, da det fylder stort set 1/3 af skærmen på min 13". Jeg ved folk har større skærme også, men der vil logo'et også være en tand til det store. I stedet ville jeg få telefon nr. op i toppen af siden, og eventuel med en synlig skriftfarve eller lignende.
  • Din slider ville jeg helt fjerne. Jeg synes ikke den gavner din side. Også ville jeg rykke dine ydelser op til sliderens plads, og feltet med "Fejlfinding af din computer" lige under ydelserne.
  • Når jeg klikker ind på "Mac Mini" vil jeg godt have lidt info om maskinen, og det kan jeg lige nu få ved at klikke på et link, som åbner i et nyt vindue med Google Docs. Jeg synes det fører kunderne unødvendigt væk fra siden - få specifikationer osv. ind på siden.

Det var lige et par hurtige punkter, som jeg håber du kan bruge til noget. Endnu engang tillykke med firmaet - jeg håber det kommer til at gå dig/jer godt.

God aften.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres feedback, det er en rigtig god hjælp.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)