Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Byttet bil - lille problem

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min mor har handlet bil. Hun bytter sin brugte bil ud med en ny bil.

Sælgeren gave en bytte pris inden han havde set hendes bil. Vi sagde ok og han gik lige ud og kiggede paa.

Min mor har underskrevet slutsedlen og hun skal hente sin nye bil paa tirsdag og afl den gamle

Nu viser det sig at hojre bagdor paa hendes gammle bil ikke vil aabne og el ruden vil heller ikke virke. Bilen har centrallaas og el ruder paa alle 4 doere.

HVis saelgeren ser dette paa tirsdag det med doren kan han ændre i kontrakten / bytte prisen ?

paa forhaand tak

mvh anders

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad står der i kontrakten?

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

der staar

"byttebil lev i samme stand som ved aftalens indgaaelse. kober baere risikoen for evt forringelser...etc"

Men om doren var saadan da vi indgik aftalen ved jeg ikke da vi de ikke provede at aabne doren da de saa paa bilen. Og min mor har ikke brugt doren i lang tid, saa hvornaar det er sket vides ikke

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sælgers pligt at sikre sig at den vare han handler med ( jeres bil ) er som forventet til den aftalte pris, hvis i har tilbageholdt vigtig viden, eks. at motoren er i stykker? så kan det have indvirkning på prisen, men det som du beskriver, den må sælger selv æde.

I stiller bare bilen og giver sælger nøglerne og får ordnet den nye bil og så er den handel lukket.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hagbart:

Det er sælgers pligt at sikre sig at den vare han handler med ( jeres bil ) er som forventet til den aftalte pris, hvis i har tilbageholdt vigtig viden, eks. at motoren er i stykker? så kan det have indvirkning på prisen, men det som du beskriver, den må sælger selv æde.

I stiller bare bilen og giver sælger nøglerne og får ordnet den nye bil og så er den handel lukket.

Okay takker

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Tænker at jeg maaske alligevel skal nævne at vi nu har fundet ud af at døren ikke kan aabnes men vi ikke ved hvornaar denne defekt er fra ?

Men igen han skulle jo have gaaet bilen ordentlig igennem da han indgik aftalen for maaske var døren ogsaa defekt dengang, maaske ikke.

Men det lød til at han sælger den videre engros til en som sender den ud af landet saa trror at han er ret ligeglad med døren.

min mors bil er 2007 og byttes til en ny bil.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare glem den dør, stil bilen og giv sælger nøglerne og få udleveret jeres nye bil, nemmere er det ikke.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det gjorde vi ogsaa og byttede her den 1/3 uden problemer :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)