Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætteren - et godt tilbud!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er alt sammen meget godt.

Jeg holder også iværksætteren. Jeg synes bare der er langt mellem de meget inspirerende indlæg i den, hvis man sammenligner med f.eks. amino.dk, som jo er gratis. Jeg har så forsøgt at tænke igennem, hvad jeg mangler i bladet, og svaret er simpelt. Jeg mangler at få svar på det, jeg er i tvivl om - nu.
 
Det er inspirerende at læse om andre iværksætteres bedrifter, og den slags stof finder man jo rendyrket i Iværksætteren. Det kan også være inspirerende at læse anmeldelser af CRM-systemer, hvis man står og mangler sådan ét - ellers er det ligegyldigt. Jeg tror, redaktionen har en stor opgave i at holde bladet relevant og nyhedsorienteret. Det seneste nummer har jeg kun lige skimmet og lagt fra mig igen - jeg har ikke analyseret hvorfor, men hvis det sker for tit, så siger jeg mit abonnement op - jeg vil fanges, når jeg læser et blad.
 
Så min opfordring til iværksættere vil være: Tag imod prøvetilbudet og vurder, om det giver dig noget.
 
mvh Hans
 
PS - ja så kiggede jeg jo lige i det seneste nummer og undrede mig over, hvordan jeg kan have overset den glimrende artikel om Illustration og illusion samt den meget relevante artikel om leasing. Jeg må lige tænke lidt mere over, hvorfor jeg ikke blev fanget, da jeg bladrede bladet igennem første gang.
 
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er sandt nok at noget af materialet måske ikke er alt for interessant, men jeg synes nu alligevel at der hver gang har været artikler der har været rigtigt gode, og som jeg mener har givet mig noget for pengene. Specielt de indspark der er fra advokater og revisorer har jeg fundet interessante.

Generelt tror jeg der er lidt for en hver smag, det er jo svært at sammensætte et blad som på alle punkter tilfredsstiller alle.
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nu er det sådan at man ikke kan trække avis abonnementer og månedsblade fra, selvom de ligger i en evt. reception. Hvordan kan jeg så med dette?
 
Christoffer
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Iværksætteren skriver at du kan trække det fra da det er et erhversblad... But don''t know

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger bare til Vivi, at det skal trækkes fra. Hvor svært kan det være?

mvh Hans

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Så fik jeg lige IVÆRKSÆTTEREN ind af døren idag - Kanon blad må man sige, tror på sigt at pengene er givet godt ud, for umiddelbart virker indholdet nu spændene nok. Jeg tror ikke man kan få input nok.

Lagde også lige mærke til annoncen for Amino - Hold da kæft en nice annonce :) Hehe, godt med humor...
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)