Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til forbedring af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi kunne godt tænke os lidt feedback på vores hjemmeside ift. brugeroplevelsen. Hvis i har tid og lyst må i meget gerne kigge den igennem og komme med respons:-)

www.mollyogmy.dk

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Karina

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

fin hjemmeside - dog synes jeg at den farve I har brugt i jeres banner med overskrifter minder meget om en advarsel side, hvilket jeg ikke forbinder med noget positivt - altså når min computer kommer frem med at den har fundet en mulig virus osv. - men det kan bare være at det er mig som forbinder farven med det :-)

Når jeg går ind i brands, så er der kategorier uden varer - dem vil jeg slette, så kunden ikke går forgæves

Hvis jeg får ind under kategori "overtøj" så er der to rigtig flotte fotos med hvid baggrund, og så det sidste er med grå baggrund (og en lidt mærkelig pris)

Jeg synes I burde slå "om os og vores kundeservice" sammen i et punkt.

Jeg synes I skal slette " enkelte tunge/store varer er undtaget dette" i forretningsbetingelser, de enkelte gange I oplever det, så må I "æde" den ekstra fragt eller gør de tunge/store vare en smule dyrere

Nede i footeren, er det ikke muligt at lave 3 rækker med  jeres kategorier, så den ikke går så langt ned - og der er også noget med dankort logo som ikke ser helt rigtigt ud

Held og lykke med det :-)

Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marwe

Tusind tak fordi du har brugt tid på at kigge på side og give konstruktiv feedback. Vi vil lige kigge de forskellige ting igennem:-)

Hilsen Karina

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)