Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og ros til min Shopify butik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Fra  SmartWatchHut.dk - Nordeq Group ApS Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er lidt ny herinde, men forventer at deltage meget mere når jeg kommer lidt mere igang med e-handel

Jeg har som glad amatør rodet med min butik www.smartwatchhut.dk - der sælger tilbehør til smart watch ure, med en stor vægt på Apple Watch remme lige nu. Senere vil vi gerne gerne føre de fleste produkter til alle store smart watch mærker, så som Huawei Watch, Samsung Gear Fit og de andre, samt Sony Smartwatch 2 og 3. 

Det er et hårdt marked marked, men vi prøver at være billige for at kunne konkurrere. Men giv mig et kig på siden og fortæl mig hvad i synes (jeg er mest fan af ris, så hold ikke tilbage Smile

smartwatchhut.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej powah

Det her er alt sammen fra forsiden, jeg håber det kan bruges:

Det første jeg ser er at der står: "FRI FRAGT" og lige ved siden af: "FORSENDELSE KUN 27 KR". Få nogle produkter op i toppen i stedet.

I kunne med fordel starte med at kigge lidt på jeres oversættelser "Vælg optioner" skulle nok i virkeligheden være "Læs mere" eller "Køb nu" (da det linker til produktsiden).

Generelt er jeres CTA på forsiden ret tamme og ikke særligt iøjenfaldende (sorte knap med hvid tekst). Jeg skulle aktivt lede efter den, øv.

Overvej at fjerne "Føj til ønskeliste" fra forsiden - den skal i hvert fald ikke sende folk videre til en loginside. Vis eventuelt kun knappen for kunder der er logget ind.

"Hurtig shop"-øjet gør ikke noget når man klikker på det.

Der en række døde links og ingen CTA i jeres "TILBEHØR TIL SMART WATCHES"-sektion.

Fjern udsolgte produkter fra forsiden.

Få jer et telefonnummer.

Der er lidt at arbejde med, du må gerne være uenig, men hvis det var mig, ville jeg få styr på ovenstående først.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er da super fed :)

Mit eneste umiddelbare ris er, at jeg synes ikke specielt godt om logoet, der ikke har et specielt professionelt udtryk. Så smid lidt efter at få lavet et nyt og mere ikonisk logo og så synes jeg ikke farverne grøn og brun går specielt godt sammen.

Men fed shop og lækre produkter.

Tilmeldt 3. Mar 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Powah :)

Først vil jeg lige sige at jeg synes hjemmesiden er super gennemført! Fedt design og gode produktbilleder.

Der er dog nogle få stavefejl som jeg synes i skal rette da det giver et bedre helhedsindtryk :)

Under "Om os":

Hvilket betalingsmuligheder har jeg? (Hvilket = Hvilke)

Det er fejl ved min vare (Det = Der)


Held og lykke med det!

MVh

Mads Nielsen
GeekRoom.dk


Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser umiddelbart rigtig godt ud. Nice work.

Det ris jeg lige umiddelbart kan finde, er meget små ting, men de hjælper alle lidt så siden ser mere pro ud.

  1. Favicon ikonet har ikke gennemsigtig baggrund. Så jeg ser en hvid kasse rundt om logoet.
  2. I parallax slideren på forsiden (den med hytten) kan det være svært at læse den hvide tekst pga. hyttens tag. Det er vigtigt budskaber, så det skal være let læseligt.
  3. Kan man ikke ringe til jer? Nu hvor der tales så meget om "scam sider" så skal jeres telefonnummer være på siden det giver tryghed til forbrugeren.
  4. Tilmeld jer Trustpilot, det giver igen tryghed til forbrugeren.
  5. Terms of Service er på engelsk.

Håber det kan bruges.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)