Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken af disse to gymnasie linjer passer bedst til revisor uddanelse?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har valgt at gå i HHX efter sommerferien, men der er to linjer som jeg ikke helt ved hvilken en der passer bedst til en revisor uddanelse.

Følgende linjier:

1.    Økonomisk orienterede studieretninger: International økonomi A - Virk. økonomi A

2.    Økonomisk orienterede studieretninger: Virk. økonomi A - Matematik A

Tak på forhånd:-) 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er selv blevet ansat som revisor trainee efter sommeren, jeg går på HHX og har Afsætning A) Virk. økonomi A) Innovation B) + Matematik på B) som valgfag.

Bryllups- og børnefotograf i nordjylland

- nordensfotograf.dk

Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken en synes du er bedst: Afsætning, international økonomi eller matematik indenfor revisor uddanelse?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel hip som hap. Vælg det der har din største interesse. Der er ikke nogen formel for hvad der er mest rigtigt at læse for at blive revisor. Som politikerne hele tiden ændrer på universiteternes forhold så er det ikke til at spå om hvordan verden ser ud når du kommer til revisorkandidatuddannelsen.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg sige matematik, måske også afsætning, da du som revisor kan blive bedt om at rådgive

Bryllups- og børnefotograf i nordjylland

- nordensfotograf.dk

Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

altså jeg fik at vide af min UU vejleder at "International økonomi A, Virk. økonomi A" er en god linje for at blive revisor, men nu er jeg i tvivl eftersom jeg også tænker at afsætning her stor betydning indenfor revisor... Er international økonomi A en dårlig idé???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)