Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markeds føring af dating site.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Fra  Fitnessmatch.dk Skrevet kl. 06:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Sidder med en færdig udviklet datingsite/ mødested.

Bruge p.t de sociale medier, som facebook (3900 følgere / likes) og instagram.

Men hvordan får jeg vendt følgerene om til brugere på siden. nogen ideer?

Er ved at få siden seo opdateret og lave google ads.

Har p.t lavet tilbudet de første 500 medlemmer får gratis Plus profil i 3 mdr.

Neeed help

Kan sige jeg ikke har brug for at få at vide hvor svært det er, at opstrate dating sider osv. I know.. Men brugt alt jeg ejer, og mere til. så fejle står ikke i mit ordforråd ;)

Fra Dokkedal
Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 120
Fra  Karlog-IT Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at den nemmeste måde at få liv i det hele er ved enten at lade brugerne kunne enormt meget på en gratis bruger / lave et livstids tilbud for early adoptanters.

Der er alt for mange betalings dating sider der ude med brugere på, så lav et tilbud som der går nogle folk i butikken, og derefter tag penge for dem der kommer til. For jeg tror at du får svært ved at få folk ind på din side hvis der ingen brugere er der inde i forvejen OG det koster penge(Jeg tror ikke at 3 måneder gratis er nok, men jeg kan jo nemt tage fejl).

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Fra  Fitnessmatch.dk Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv siddet og tænkt det samme fra starten af.. Men lyttede lidt for meget til andres meninger :-/

Men tager dit råd, har har sat alle til at være plus brugere nu. Ingen gider betale for at gå ind på et tomt diskotek ;) som jeg selv plejer at sige.

Men har du andre gode råd i posen. Hvordan jeg omvender likes til profiler.

Har p.t konkurrencer på fb, som kører sindssygt godt. Derudover har jeg bloggere, reklame, samt fb markedsførings kampanger.

Kan fortælle at siden ikke kun er dating site, men et mødested for fitness interesseret. hvor man kan finde trænings partner osv.

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig .... 3 mdr. ikke ikke nok. Men ellers start med 5000 gratis pladser ... og sæt en tæller på, der tæller ned - lad dine brugere se der "sker noget"! Sørg for at gøre det interessant .... og få lavet det med et "referral program" måske hvor en bruger får en "bonus" og den nye kune får et ekstra GODT tilbud! 

Bonus kunne være noget marketing - når blot det er gratis .... så er folk vilde med det! :-P Du kan jo købe 1000 t-shirts af mig og dele ud til et single event måske? 

Der er MANGE muligheder .... men vigtigst af alt .... PUSH PUSH PUUUUUSH!!! Stå aldrig stille! Og hvorfor nævner du ikke dit site her?

Mvh

Jimmy (www.klisterkongen.dk)  

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Fra  Fitnessmatch.dk Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige trykt nye plakater og flyers. 3 mdr er slettet. Alle brugere får gratis plus profil op til 5000 medlemmer!

Jeg push´er alt hvad jeg kan :D

Har 2500 trøjer allerede, de bliver delt ud i fitness centre. Den næste måned.

Siden hedder FitnessMatch.dk

Er ved at lave siden om til at alle får plus profil, fra i eftermiddag. Så må det prøves af nu ;)

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

SUPER!!! Det lyder som en succes! :-D Bare bliv ved ...!!! 

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

.... lige et hurtigt spørgsmål - er det tit kvinder og mænd træner sammen? 

Gør dog sitet til en 100% dating side ... nu er det jo KUN min mening - men jeg ville ikke bruge det til noget hvis det også er et "mødested" for en træningspartner - og da slet ikke betale for det? ;-)

BTW - viser min browser (safari) ikke de nyeste medlemmer - kun lige toppen!? :)   

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Fra  Fitnessmatch.dk Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange der søger trænings partner. på kryds og tværs af køn. Har haft stor efterspørgsel på dette. Så synes kun det er et plus det er der ;)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Joysp:

Men hvordan får jeg vendt følgerene om til brugere på siden. nogen ideer?

Hvordan adskiller dit koncept sig fra de andre udbydere? :) Slå på dette - lav nogle cases på brugere der har fundet hinanden. Inddrag brugerne og få dem til at tagge single venner osv. 

Facebook har så vidt jeg ved strenge regler for annoncering af datingkoncepter. Er det noget som du er stødt på? 

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Fra  Fitnessmatch.dk Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jah de har meget strenge regler på fb. Men man skal bare udlukke ord som kærester og dating. Så man komme igennem, med reklame. :)

Har skilt mig meget ud fra andre, og får masser af opmærksomhed derinde, meen den opmærksomhed skal jo vendes til de opretter sig.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)