Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en teleudbyder.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg mangler en teleudbyder, hvor man kan sende egne billeder til mobilen. Tanken er at man fra msnportal.dk skal have mulighed for at sende de uploadede baggrundsbilleder til sin mobil.
Jeg har kontaktet TGE europe, men de kan ikke hjælpe. Er der nogen her inde som har nogle forslag?
 
Mvh
Allan

Tjek min profil her

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Der er en nem måde og så er der den rigtige måde...
 
Den nemme måde er at sende en SMS med et link til billedet på serveren. Når man klikker på linket i SMS''en på sin telefon, så hentes billedet og man kan enten gemme billedet eller anvende det som baggrund etc. Den rigtige måde er at sende en MMS som i princippet består af et link og en speciel formatteret SMS.
 
Begge måder kan gøres fra et ganske almindelig GSM modem som kobles til serveren. Det kræver dog lige noget kodearbejde, og det ved jeg ikke om du er frisk på? Der findes måske også nogle programmer du kan downloade, men jeg har ikke erfaring med nogen af dem. Hvad gør du i dag mht. ringetoner etc. ?
 
mvh Carsten
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Du kunne i princippet bruger nogle faste løsninger, men da du vil sende billeder folk selv uploader er det noget andet. GSM terminalen er bestemt en mulighed for dig, men alt efter forbrug osv. kan en opkobling til en leverandør, men vil nok altid kræve lidt kode hos dig.

Jeg kan muligvis hjælpe dig med en direkte forbindelse, den er noget hurtigere end GSM terminalen og du kan styre afsender osv.

/Rasmus
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for hjælpen.
Rasmus, kan du ikke lige smide en mail til mig, ang det du mener du kan hjælpe med. Lidt omkring pris osv.
 
Mvh
Allan

Tjek min profil her

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)