Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår skal man droppe det?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Mit spørgsmål er egentlig ret simpelt. Hvornår bør man droppe sin webshop, når den ikke sælger som man havde håbet? Jeg startede i Maj måned 2015, en webshop som sælger krydderier/sauce som ligger i grill kategorien. Shoppen er en del af et større firma, og jeg får en fast løn for at drive shoppen, så heldigvis er hverken hovedfirmaet eller jeg, bundet af at den bare skal sælge super godt. Men derfor tager jeg det stadig personligt, når det ikke lige går som håbet. 

Så som sagt, så er mit spørgsmål, hvornår bør man "walk away"? Om et par måneder har den været online i et år, og i det år har ikke skabt overskud. Der har været salg her og der, og jeg forsøger selv at gøre så meget jeg kan, uden at skulle hyre nogen udefra og "spilde" for mange penge. Umiddelbart kan jeg ikke lige pege på, hvad problemet er, udover at markedet måske ikke er til det i Danmark. 

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

For at kunne give et godt svar ville det være godt at vide, feks hvor mange besøgende der er og hvad konverterings raten er.

Personligt ville jeg ikke "Walk away" før alle muligheder er udtømte 

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel heller ikke højsæson for grill krydderier lige nu. Hvad hedder din side

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Bryan Johansson:

For at kunne give et godt svar ville det være godt at vide, feks hvor mange besøgende der er og hvad konverterings raten er.

Personligt ville jeg ikke "Walk away" før alle muligheder er udtømte 

Hej Bryan,

Siden d. 1 Maj 2015, har jeg haft 2837 unikke besøgende og 30 ordre. 

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

thyshoppen:

Det er vel heller ikke højsæson for grill krydderier lige nu. Hvad hedder din side

Siden hedder www.grillsmagen.dk - Og nej, det er bestemt ikke højsæson for de fleste mennesker, men flere og flere griller hele året faktisk.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person


Umiddelbart så kan i jo sælge. Jeg ville først og fremmest fokusere på at få nogle flere besøgende i bixen og her er mulighederne jo mange.

Jeg kan ikke se en blog.
Jeg kan ikke se jeres inspirerende opskrifter
Jeg kan ikke se jeres videoer, hvor i tilberede lækre retter med jeres kryderier.

Sådane aktiveter er vigtige på en side som jeres og selvfølgelig i en høj kvalitet. Gør i de ting vil i også se, at folk vil linke og i dermed vil få flere besøgende. Derefter vil jeg kigge på, hvordan i kunne få konverteringen i luften, men mon ikke det ville ske helt af sig selv, når ovenstående kommer på plads..

Mvh Bryan

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert gode ideer, og også tanker jeg selv har gjort mig. Mit problem opstår dog, når vi kommer til at det helst skal være i en høj kvalitet. Det er også et krav jeg selv har, men da jeg ikke ligfrem er særligt kreativ på det område, så rammer jeg lidt en blindgyde. Jeg kan ikke forstille mig, at det ville være billigt, at skulle betale mig fra det.

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at høre en lokal kok eller slagter om han kunne have lyst til et samarbejde af en art, hvor han så selvfølgelig laver maden og du så kan koncentrere dig om at filme og lave content til siden...

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Frederiksen:
Mit problem opstår dog, når vi kommer til at det helst skal være i en høj kvalitet. Det er også et krav jeg selv har, men da jeg ikke ligfrem er særligt kreativ på det område, så rammer jeg lidt en blindgyde. Jeg kan ikke forstille mig, at det ville være billigt, at skulle betale mig fra det.

Hvad med at kontakte forskellige grill foreninger, klubber etc og tilbyde et samarbejde? De laver noget lækkert mad med jeres krydderier, og så får I det til indhold på jeres side? Det kræver lidt ting, men ikke noget voldsomt.

Et kamera til at optage deres madlavning - vis besøgende, hvad det egner sig til etc.
Grill - mon ikke de har det?
Krydderier - det har I.
Mad - Det bliver I nok også nødt til at supplere.

Når I så har den færdige mad, så husker I lige at tage nogen lækre billeder af det, gerne med de brugte krydderier ved siden af. Det kan I også selv klare. Når siden så begynder at kaste flere penge af sig, kan I gentage stuntet bare med mere professionelle kamerafolk for et bedre slutresultat.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg savner kontakt info i bunden med firmanavn, telefonnummer, email, adresse osv. Nu sælger du fødevarer, så tænker hvor er link til jeres smiley rapport, for den skal man have på jeres hjemmeside. Angående billederne, så gør som jeg har gjort på www.thyshoppen.dk hvor jeg har billederne af produkterne og sat en anden baggrund på. Fx grill billeder som baggrund. Har gjort det selv og det har øget konverterings procenten. Bund og grund kan meget stadig optimeres. Samler du nyhedsbreve ind?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)