Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købeloven

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Nogle som 100 procent styr på købeloven? eller som har prøvet noget af det samme som jeg har?

Jeg købte en bærbar computer for ca. 3 år siden i Bilka men der var en fejl på den jeg købte og var inde og få den byttet til en anden. 1 år senere kom der fejl på tastaturet og den blev indleveret og repareret. Den samme fejl kom igen og jeg fik den repareret igen men da jeg fik den tilbage var der en driver fejl på den så jeg måtte ind med den igen og ringede derind i dag og snakkede med en servicemedarbejder fra computer afdelingen og de sagde en fra computer afdelingen havde kigget på den. Mit spørgsmål er om en fra service afdelingen må ''fixe'' min computer som ikke er uddannet til det og om det stadig er okay at blive ved med at reparere min bærbar?

Hilsen Katja

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katja, når du i fremtiden får repareret noget, skal du hver gang bede om at få en kvittering på reparationen og med beskrivelse af hvad der er repareret og udskiftet.

På den måde har du bevis hvis det købte igen går i stykker.

For at få løst denne sag, skal du tage fat i enten afdelingslederen eller varehuschefen, så tror jeg at du får løst dit problem.

Andelsbolig.nu

Klaus

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)