Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dyr forsikring? Og betaling af Shopify abonnement

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 29
Fra  bySanders.com Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Spørgsmål 1: Jeg har lige fået et tilbud på den lovpligtige arbejdsskadeforsikring til min virksomhed hvor jeg er eneste arbejder, tilbuddet lyder på 4.844kr årligt og nu har jeg kigget lidt rundt herinde osv og har set man skal regne med 1.500, mit spørgsmål er så om det er et ubeskrivelig dårligt tilbud eller om det er en fair pris..

Spørgsmål 2: Hvis jeg ikke har et kort tilknyttet min virksomheds konto hvordan kan jeg så betale for Shopify abonnement? Jeg har prøvet at spørge Shopify og de nævnte noget med mastercard giftcards, men jeg har ingen idé om hvordan det ville fungere..

Håber i forstår mine lidt mærkelige spørgsmål og kan hjælpe! :)

God dag.

- Mike Sander

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mike Sander:

Spørgsmål 2: Hvis jeg ikke har et kort tilknyttet min virksomheds konto hvordan kan jeg så betale for Shopify abonnement? Jeg har prøvet at spørge Shopify og de nævnte noget med mastercard giftcards, men jeg har ingen idé om hvordan det ville fungere..

Synes godt nok din forsikring virker dyr, men der er jo mange faktorer der spiller ind når de beregner en pris. Jeg ville indhente tilbud fra forskellige steder.

Jeg har ikke en direkte løsning på dit betalings problem, nu ved jeg ikke hvor langt du er i din process, men her kunne muligheden jo være et alternativt system og hvis det bliver relevant, ville jeg kigge på weebio. www.weebio.dk

Weebio fordi.
Det er en dansk løsning.
Har mange gratis templates.
Har ikke transaktionsudgifter.
Har indbygget blog.
Du kan selv tilpasse templates som i Shopify.

Mvh Bryan

Fra København
Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 29
Fra  bySanders.com Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bryan, tak for dit svar!
Jeg prøver at få indhentet nogle flere forsikringstilbud da jeg er enig i at det virker dyrt.. Jeg kendte faktisk ikke til Weebio før men vil helt sikkert kigge på det som en mulighed :)

Fra Dokkedal
Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 120
Fra  Karlog-IT Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

1: Det lyder dyrt, nu ved jeg ikke hvad du arbejder med, indhent tilbud fra mindst 3 forskællige før du tager et valg.

2: Du kan jo bare betale med dit private betalings kort, og derefter bogføre det som udlæg fra ejer.

Så hvergang du så betaler dit abonnent så skal det bogføres og så kan du flytte det samme beløb fra fima konto til din private konto.

Fra København
Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 29
Fra  bySanders.com Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Benjamin!

1: Jeg sælger interiør til huset men kan ikke lige se hvorfor det gør det så dyrt.. Jeg må bare vente på at de andre selskaber svarer :)

2: Perfekt! Jeg var i tvivl om det kunne lade sig gøre og i så fald hvordan, tak fordi du lige satte det på plads! 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mike Sander:

Hej allesammen

Spørgsmål 1: Jeg har lige fået et tilbud på den lovpligtige arbejdsskadeforsikring til min virksomhed hvor jeg er eneste arbejder, tilbuddet lyder på 4.844kr årligt og nu har jeg kigget lidt rundt herinde osv og har set man skal regne med 1.500, mit spørgsmål er så om det er et ubeskrivelig dårligt tilbud eller om det er en fair pris..


- Mike Sander

hvis du har gjort klart du er EN person og ejer - og som jeg forstår dig - laver kontor/administration/IT - så ja det er dyrt. omkring 1800-2000 vil være muligt - prøv f.eks. GJENSIDIGE forsikring (endeligt ikke genSTRIdige Stick out tongue ) som jeg tror kan være klart bedre på lovpligtig arbejdsskade

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 29
Fra  bySanders.com Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John, mange tak for svaret! 
Jeg sælger dekorationer og interiør til hjemmet, ikke møbler osv men mindre ting som billeder, wallhangings osv. Jeg vil helt sikkert prøve Gjensidige forsikring, har indtil videre kun prøvet topdanmark og codan

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)