Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Et emne der har været, og helt sikkert vil blive diskuteret igen og igen.
 
Men........
 
Som nystartet handelsvirksomhed, med ca 16000 varenumre, almindelig køb/salg + lidt webshop salg, hvilket pragram vil I anbefale ?
 
Er selv interesseret i Summa Summarum, men min revisor anbefaler Mamut.
 
Forslag/erfaringer ?
 
Tak !
Fra Helsinge
Tilmeldt 12. Jul 05
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu skriver du en handelsvirksomhed med 16.000 varenr.  Du skriver ikke noget om der skal bruges kasseaparat. Hvis det er tilfældet skal du nok kigge efter om det er muligt det regnskabsprogram som du vælger.
 
Med hensyn til Summa Summarum er det vær og bemærke det de skriver på deres hjemmeside
 
SummaSummarum er udviklet til mindre virksomheder og designet til at håndtere moderate datamængder. Ved store datamængder må der påregnes en reduktion i programmets afviklingshastighed ligesom systemets stabilitet kan påvirkes ved kørsel af rutiner, der omfatter meget store datamængder på een gang.
Det kan godt være det ikke er aktuelt for dig. men som du selv skriver 16.000 varenr.  Det er ikke så lidt.
 
Skriv lidt mere om hvad du forventer og hvordan du kunne tænke dig at bruge at bruge dit regnskabsprogram. Og evt. lidt hvilken branche.

Regnskab ud af huset www.accp.dk

Tilmeldt 20. Feb 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars
 
Tak for dit svar.
 
Jeg skal ikke bruge kasseapperat.
De 16000 varenumre har også givet mig lidt problemer med Summa Summarum i "gratis test" versionen, men det går.
Jeg har ikke specielle ønsker til mit regnskabsprogram, bare almindelige regnskabsfunktioner + udskrivning af tilbud-ordre-fakturaer-girokort
 
Virksomheden sælger værktøj.
Fra København
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ska holde møde med Mamut imorgen og vil vende tilbage med svar på hvordan det gik.

Hilsen

J.

Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet nogle netbaserede systemer, kender selv til Economic og Saldi - dog ikke om 16000 varenumre vil have en indflydelse. Bruger selv Saldi og er godt tilfreds med deres setup.

Prisen på online systemer er fornuftige i forhold til køb af system.

 

VH Ulrik

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger også Saldi og er godt tilfeds med dette.

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Hvordan gik dit møde med Mamut?

Jaykay

Fra København
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JayKay

Hmmmm sandsynligvis et udemærket program men efter mere end 4 uger i deres kundesystem med telefonopringninger og et enkelt møde med konsulent(som var ganske fornuftig) har jeg valgt at takke nej.

Udfordringerne består i at indlæse lagerliste som jeg har samt være sikker på at jeg kan exportere til officepakken uden problemer. Og det kan jeg ikke pt. Derfor er min antagelse at jeg ikke vil bruge mere tid på det fordi hvis ikke det bare kan lade sig gøre med det samme men jeg behøver at købe mig til konsulentbistand for at få det til at spille så er det ikke nemt nok!

Det  har ikke noget at gøre med mit eget udstyr da det er en helt ny computer og software jeg benytter. Således oplevede jeg at der flere gange kom pop ups med fejlmeldinger eller anden meddelelse som jeg skulle forholde mig til inden man så måske fik et resultat. Vi har med særdeles vitgtige fødevareprodukter til diabetikere, allergikere og veganere at gøre og derfor vil jeg ikke tage risikoen.

Min løsning er nu at betale mig fra det via af revisor som tidligere samt selv lave et lager system i excel.

Nemt og koster ikke noget!

Så må jeg kigge på det en anden gang.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)