Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det mig der er galt på den

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har lige brug for Jeres hjælp.

Jeg bestilte en søgeordsanalyse til 4320 kr ex moms

Ud fra dialogen inden jeg bestilte og prisen forventede jeg en grundig analyse af søgeord der var interessante i forhold til NemmeHjemmesider. 

Det jeg får er følgende

Søgeord  Antal søgninger/mdn. Nuværende placering
     
hvordan laver man en hjemmeside 480 udenfor side 1
dankort betaling på hjemmeside 10 udenfor side 1
billig hjemmeside 590 udenfor side 1
billige hjemmesider 170 udenfor side 1
opret webshop 70 udenfor side 1
gratis webshop 1600         5
billig webshop 480         7
webshop gratis  260         8
lav en webshop 110         9

Er det bare mig den er galt med eller er det virkelig det man får når man bestiller en søgeordsanalyse?

Jeg har kontaktet firmaet men får at vide at "Men du skal nok ikke hænge dig så meget i mængden af Søgeord, jeg ved at hun har siddet med nogle lange rapporter sammen med min SEO mand og gået alle de her søgeord igennem for at finde dem det vil give mening at optimerer i mod"

Er der virkelig ikke andre ord der kan være interessante. Det havde jeg bestemt ikke forventet.

Mvh

Thomas

Ps. Jeg skriver ikke hvad firmaet hedder da jeg ikke er ude på at hænge nogle ud, det kunne jo være det bare er mig der er galt på den.

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Odense
Tilmeldt 24. Aug 15
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nu også være svært skuffet over det resultat. Det er bestemt ikke pengene værd. 

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt lige ved en søgning på nettet at en typisk søgeordsanalyse skal indholde følgende

  • Primære Søgeord
  • Sekundære Søgeord
  • Relaterede Søgeord
  • Antal søgeforespørgsler på Google
  • Nuværende Placering på Google
  • Konkurrence parametre
  • Konverteringsværdi

Håber der er nogle SEO firmaer derude der kan give deres besyv med da jeg virkelig ikke tror jeg har fået det jeg har bestilt.

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas.

Jeg syntes det ser meget mærkeligt ud. Det ligner et resultat en ung nystartet kan komme frem med, på en times tid :-)

Dbh
Michael Haahr

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Du kommer jo egentlig selv med svaret ud fra det du har google dig frem til at en sådan undersøgelse skal indeholde

Har du ikke en skriftlig/mail aftale med virksomheden om hvad opgaven skal indeholde ?

Personligt havde jeg sendt den tilbage og spurgt efter hvornår den samlede undersøgelse kom

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det eneste du har fået er søgeord? Hvis det er sandt, vil jeg også være skuffet. Det er relevant at kende konkurrencen på de forskellige søgeord, så du ved, hvor det er lettest at komme højere op. De bliver nødt til at skabe en eller anden værdi for dine søgeord. Du kan f.eks. tjekke Moz eller Rank Tracker, hvordan de arbejder med søgeord.

Jeg har aldrig selv brugt Moz, men det skulle være virkelig godt. En dag vælger jeg nok at bruge pengene på det, og det undrer mig, hvis dit SEO bureau ikke bruger et program til at finde søgeord. Så ville de kunne lave en lang bedre rapport til dig.

Rank Tracker kan du forresten bruge gratis. Det ser lidt kluntet ud, men det gør et glimrende job. Rapporterne kan du ikke sende til kunder, så jeg ville ikke anbefale programmet til SEO bureauer, men det er godt til personligt brug.

Prøv at smid din søgeord ind i Rank Tracker. Den kan udregne en værdi for, hvad den mener, du skal satse på. Så er du allerede klogere Smile

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ser godt nok noget tynd ud den der. Den burde kun koste 500 kroner. Der er jo ikke meget analyse over det der. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for Jeres feedback, nu har jeg gennem et par mails skrevet frem og tilbage med firmaet der dog stadig mener at de har leveret et super produkt.

Men dejligt at det ikke kun er mig der er meget overrasket over det produkt de har leveret.

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans Jonas Hansen 

Jeg vil da lige få downloadet rank tracker da det ligner et godt værktøj og så kan jeg jo gøre det selv.

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der findes mange plattenslagere i SEO branchen ... det ser ud til at du er endt i klørene på en af dem. Jeg ville i dit sted nægte at betale. Lige præcis det område du henviser til her har jeg arbejdet med _mange gange_ og jeg vil tro at selv en overfladisk søgeordsanalyse vil fylde 4-6 tætskrevne A4 sider.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)