Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart som Malermester

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er begyndt at lege med tanken om at blive selvstændig malermester. Jeg ved det er naivt, men har ingen potentielle kunder på forhånd, dog har jeg et rimeligt godt netværk fra steder jeg har arbejdet.

Jeg ønsker at få hjælp til hvad man skal tænke på inden opstart, evt et opsparet beløb osv, og generelle tips tager jeg imod med kyshånd.

På forhånd tak, hilsen maleren.

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maler ;) 

Nøgleordet i dette indlæg er OVERBLIK! 

1. Lav en forretningsplan. Der findes udemærkede skabeloner for dette på virk.dk

2. Lav en markedsføringsstrategi. (Tag evt. fat i mig for dette, jeg har nogle attraktive løsninger til iværksættere) Da du ikke har nogle kunder på hånden pt. vil jeg anbefale dig bruge kræfter på dette også, så du kan være skarp fra starten og undgå at spilde f.eks. annoncekroner på noget der ikke giver det ønskede resultat. 

3. Lav et budget over hvad de to ovenstående beløber sig i, så har du et overblik over startomkostninger (bil, udstyr, værktøj, evt. lønninger etc) og almindelige driftomkostninger. 

4. vurdere du at det sagtens kan løbe rundt, så er det bare at gå igang :) 

5. Opret evt. virksomheden som et IVS til at starte med, så kan du altid omdanne det til et ApS, når økonomien er til det. 

6. Det er jo altid godt at have opstartskapitel, således at du kan indkøbe de mest nødvendige ting for at komme igang. Hvor stort et beløb ved du selv, fra dit budget :) 

Håber dette kan bruges :) 

/Anita

Tilmeldt 10. Mar 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for info Anita:-) meget meget stor hjælp tak.

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekomme :) Sig endelig til, hvis du løber ind i nye spørgsmål eller andet :) 

Husk at dit fag er et konkurrencepræget felt, så vær skarp fra start og gå ikke på kompromis! :)

Held og lykke med projektet! 

Fra Valby
Tilmeldt 16. May 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Quubii.com Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En god ting at huske som håndværker når man starter, så er den nemmeste måde at få nye kunder på, ved at andre anbefale en, så derfor husk god kvalitet og god kunde service.

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men ellers ville jeg da forslå at starte i et område hvor du ved at der er "penge" til at få arbejdet udført.

held og lykke med det

mvh

Claus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)