Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at få facebook knap på webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Håber virkelig at nogle kan hjælpe med dette, har rodet med det længe og det virker ikke.

Jeg er ved at lave en webshop hos e-hjemmesider og vil gerne have man kan se min facebookside på min webshop og kan ikke få det til at virker, kan se i tidligere indlæg at man sku bruge iframe men det kan man ikke vælge mere, kan nogle fortælle mig hvad jeg skal gøre. Har oprettet et tekstfelt og prøvet at lægge den kode den laver ind som kilde, men der kommer ikke noget frem?

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo lavet for dig, så du skal bare sætte det op på denne side, alt efter hvilken type du vil have, det kan du vælge i venstre side. https://developers.facebook.com/docs/plugins/page-plugin
Derefter generer du koden og indsætter den på din side, der hvor du vil have den.

Tilmeldt 10. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja kan godt finde ud af det med koden, men det virker ikke når jeg sætter det ind på webshop

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 51
Fra  Udsigten Özdere Skrevet kl. 06:00
Hvor mange stjerner giver du? :

I torsdags virkede det heller ikke for mig, måske var en fejl på siden.

jeg vil lige oplyse at det kun virker for mig når jeg gør det med "ingen editor"

God weekend :-)

Udsitgten Svendborg/ Danmark - Udsigten Özdere / Tyrkiet - Udsigten Gran Canaria / Spanien www.christiansvej.dk

Tilmeldt 10. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linda.

Tusind tak for svar.
Hvordan med ingen editor? Indrømmer gerne jeg ikke er den bedste, men det er bare en af de eneste ting jeg mangler for at kunne komme igang, så det er lidt øv

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 51
Fra  Udsigten Özdere Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du vil redigere i din hjemmeside, så virker det kun når jeg ændrer editor til ingen editor.

prøv at google det, måske andre kan forklare, så det bliver mere indlysende, er desværre ingen pc haj :-)

venligst Karina

Udsitgten Svendborg/ Danmark - Udsigten Özdere / Tyrkiet - Udsigten Gran Canaria / Spanien www.christiansvej.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)