Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæneklage på mit domæne

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Jeg kan absolut ikke se at han er i sin gode ret til at indbringe sagen. Det er spild af ressourcer og han må jo bare indse han kommer for sent.

Personlige holdninger er der ingen der kan eller skal fravriste nogen - men nu lever vi i en retsstat - og det system vil "klager" så teste med ret. Urimelighed, ressource spild og andre emotionelle udtryk indgår ikke bedømmelsen :-)

At der så ikke er nogen af os her i "amme stuen" mener at manden skal være bange for at miste sit domæne - håber jeg at han ser som en god moralsk opbakning.

Almindelig er det man anser som sund fornuft også det en evt. dom vil udtrykke.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker alle for svarene. Det er betryggende at I også mener at jeg har en god sag. Må væbne mig med tålmodighed.

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Nov 15
Indlæg ialt: 26
Fra  Global Web Partners Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette kommer fra dk-hostmaster

reglerne er lavet om så du har fuldrettighed over dit domæne selv om der ikke er noget på det kan andre ikke gøre krav på det mere :)

yderligere var denne form for overtagelse af andres domæne rettet imod at firmaer kunne gøre det hvis en privat person ejet domænet med den hensigt at der ville blive laver noget erhvervsmessigt på det så ville man have første ret.

Jeg har endnu ikke læst en sag over en privatperson kunne overtage fra en anden privat person dog kan det godt have forkommet men har ikke set det

men igen jeg snakkee med dk-hosmaster for 3 uger siden hvor de gjorde opmærksom på at reglerne på det område var ændret og man ikke kan fravride et domæne fra andre mere så lange du overholder loven med content(ikke ulovligt materiale) 

Jeg tvivler på at kun på baggrund af han har det navn han kan gøre noget da de sager der har være er firmaer der har bragt en sag for retten når en privat person gå ud og bruger sit navn som har samme navn som det firma f.eks jensens bøfhus da det omhandler varemærebeskyttelse

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så kom afgørelsen fra Klagenævnet. Naturligvis til min fordel :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

haghdk:

Så kom afgørelsen fra Klagenævnet. Naturligvis til min fordel :-)

tillykke med sejren i denne her domæne sag , jeg synes også mystiske hvis tabt denne sag Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Jun 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 05:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er den sag ude af verden. Så mistede din klager lige 1000,- kr ud i luften i klagegebyr/sagsomkostninger, til statskassen :D

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)