Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nystartet niche webshop

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gik på siden og efter 3 sek. kom der en popupscreen.

Det er bare ikke lige mig og hoppede af siden igen.

Har det lidt sådan, at jeg rent faktisk gerne vil se hvad der er i shoppen, inden jeg skal have smidt reklamen i ansigtet. Lidt på samme måde som jeg handeler i den fysiske verden. Jeg har en ide om hvad jeg ønsker i butikken, men vil da ikke stoppes i døren af en sælger som straks overfalder mig med et eller andet tilbud.

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan og Martin

Mange tak for jeres svar.

Jeg er helt enig i, at information omkring ejeren bør være mere fyldestgørende. Vigtigst af alt er dog, at CVR nr fremgår og så kan folk jo sådanset selv slå de informationer op som de ønsker. Men helt klart en god idé med en mere personlig "Om Beritsgarn" side og fragtprisen skal helt klart også fremgå et sted. 

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:

Gik på siden og efter 3 sek. kom der en popupscreen.

Det er bare ikke lige mig og hoppede af siden igen.



Det er taget til efterretning. Selvom det er et irritationsmoment for nogle, så giver det på den anden side nogle facebook likes og nyhedsbrev tilmeldinger som ellers ikke have været kommet. Altså en direkte opfordring til køb eller handling. 

Så det er en opvejning om det kan betale sig i forhold til den procentdel der finder det irriterende.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jacobsen:

Fresno Bob:

Gik på siden og efter 3 sek. kom der en popupscreen.

Det er bare ikke lige mig og hoppede af siden igen.



Det er taget til efterretning. Selvom det er et irritationsmoment for nogle, så giver det på den anden side nogle facebook likes og nyhedsbrev tilmeldinger som ellers ikke have været kommet. Altså en direkte opfordring til køb eller handling. 

Så det er en opvejning om det kan betale sig i forhold til den procentdel der finder det irriterende.

Blot lige en lille info, så er din information ved tilmelding til nyhedsbrev langt fra tilstrækkelig. (ja ved godt andre gør det på samme måde, men det gør det bare ikke rigtig)

Jeg ville nok bare lige skrive et par ord om frekvens, indhold eller linke til et nyhedsbrev eksempel.

Tilmeldt 17. Mar 16
Indlæg ialt: 46
Fra  Audio Resort ApS Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Fresno Bob i at den pop-up er et turn-off.

Checkout siden syntes jeg til gengæld er vellykket bortset fra at man ikke umiddelbart kan se hvad fragtprisen er.
Jeg tror, ville informere om fragt i footeren eller et andet sted som går igen på alle sider. 

Er der nogen speciel grund til at i vælger ikke at informere om cookies?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Dette er en ar de bedre hjemmesider, som jeg længe har set - fantastisk!

Jeg kunne godt tænke mig, at den knap på forsiden, som hedder "se hele udvalget" blev større, da jeg tror, at mange mennesker ønsker at se hele udvalget. Knappen kunne eventuelt gøres lige så stor og tydelig, som det der står til venstre for: "Vores udvalg".

Håber jeg kunne hjælpe.

Mvh.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Isaac:
Sådan noget tager kvinder ikke højde for.

Lidt af en damekender her! Charmør, måske? Giv nogle tips. 

God kommentar, Fru Hartmann.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at den er brugbar med flotte billeder og en vis overskuelighed, men mener alligevel, at den kan forbedres væsentligt. Nu er jeg ikke så ofte inde på strikkehjemmesider, så måske er jeg ikke den rette, men det er i en god mening. Jeg har sendt mail med mine kritikpunkter - jeg er lidt hård og har faktisk ikke lyst til at offentliggøre dem, men du må gerne :-)

God vind med projektet!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan ikke lide like mod rabat før har fået varen frem ,jeg vil gerne like når ved får noget eller kender person 

i bunden siden fylder velkomst like lige over hvilken kort i tager i mod lav så man kan se kort bedre og lav dem gerne i sine farver i fodnoten på siden

god ide med google plus siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du set konverterings sporing op? Det er min erfaring at det er godt at have. Så er det bedre at måle hvor effektiv ens side er.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)