Gik på siden og efter 3 sek. kom der en popupscreen.
Det er bare ikke lige mig og hoppede af siden igen.
Har det lidt sådan, at jeg rent faktisk gerne vil se hvad der er i shoppen, inden jeg skal have smidt reklamen i ansigtet. Lidt på samme måde som jeg handeler i den fysiske verden. Jeg har en ide om hvad jeg ønsker i butikken, men vil da ikke stoppes i døren af en sælger som straks overfalder mig med et eller andet tilbud.
Jeg er helt enig i, at information omkring ejeren bør være mere fyldestgørende. Vigtigst af alt er dog, at CVR nr fremgår og så kan folk jo sådanset selv slå de informationer op som de ønsker. Men helt klart en god idé med en mere personlig "Om Beritsgarn" side og fragtprisen skal helt klart også fremgå et sted.
Gik på siden og efter 3 sek. kom der en popupscreen.
Det er bare ikke lige mig og hoppede af siden igen.
Det er taget til efterretning. Selvom det er et irritationsmoment for nogle, så giver det på den anden side nogle facebook likes og nyhedsbrev tilmeldinger som ellers ikke have været kommet. Altså en direkte opfordring til køb eller handling.
Så det er en opvejning om det kan betale sig i forhold til den procentdel der finder det irriterende.
Gik på siden og efter 3 sek. kom der en popupscreen.
Det er bare ikke lige mig og hoppede af siden igen.
Det er taget til efterretning. Selvom det er et irritationsmoment for nogle, så giver det på den anden side nogle facebook likes og nyhedsbrev tilmeldinger som ellers ikke have været kommet. Altså en direkte opfordring til køb eller handling.
Så det er en opvejning om det kan betale sig i forhold til den procentdel der finder det irriterende.
Blot lige en lille info, så er din information ved tilmelding til nyhedsbrev langt fra tilstrækkelig. (ja ved godt andre gør det på samme måde, men det gør det bare ikke rigtig)
Jeg ville nok bare lige skrive et par ord om frekvens, indhold eller linke til et nyhedsbrev eksempel.
Jeg er enig med Fresno Bob i at den pop-up er et turn-off.
Checkout siden syntes jeg til gengæld er vellykket bortset fra at man ikke umiddelbart kan se hvad fragtprisen er. Jeg tror, ville informere om fragt i footeren eller et andet sted som går igen på alle sider.
Er der nogen speciel grund til at i vælger ikke at informere om cookies?
Dette er en ar de bedre hjemmesider, som jeg længe har set - fantastisk!
Jeg kunne godt tænke mig, at den knap på forsiden, som hedder "se hele udvalget" blev større, da jeg tror, at mange mennesker ønsker at se hele udvalget. Knappen kunne eventuelt gøres lige så stor og tydelig, som det der står til venstre for: "Vores udvalg".
Jeg synes, at den er brugbar med flotte billeder og en vis overskuelighed, men mener alligevel, at den kan forbedres væsentligt. Nu er jeg ikke så ofte inde på strikkehjemmesider, så måske er jeg ikke den rette, men det er i en god mening. Jeg har sendt mail med mine kritikpunkter - jeg er lidt hård og har faktisk ikke lyst til at offentliggøre dem, men du må gerne :-)
jeg kan ikke lide like mod rabat før har fået varen frem ,jeg vil gerne like når ved får noget eller kender person
i bunden siden fylder velkomst like lige over hvilken kort i tager i mod lav så man kan se kort bedre og lav dem gerne i sine farver i fodnoten på siden