Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dyrere Google-annoncer - er det ok?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 195
Fra  Supra Media Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det okay, at Google har skruet op for prisen på Adwords? Vi "SEO-ister" kan måske klappe i hænderne, men på den anden side er det synd for det danske erhvervsliv, der vrimler med små firmaer (dette er min ærlige, oprigtige mening). 

Lægger artiklens link ud her, da Buzz ikke længere lader til at være aktiv. Ellers en udmærket funktion, der var.

http://seo-tekst.dk/ny-annonceopsaetning-google/

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læste selv om de forestående ændringer (at de fjernede højrebjælke annoncer) for en måneds tid siden, og frygtede at det ville have stor betydning for mig. Men af en eller anden grund er der sket præcist det modsatte.

Men jo, det er en skam at de få annoncepladser der er nu, er sværere at komme ind på, når man bliver skubbet væk af de store spillere på markedet.

Du har ret i at man i højere grad må rette fokus på det organiske.

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever også en faldende tendens på klikpriserne efter ændringerne - men det er nok for tidligt endnu, at sige med sikkerhed om prisen stiger eller falder.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 05:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Udbud og efterspørgsel... Det er svært at være sur over, at Google optimerer deres forretning, det gør alle firmaer idag...

Men det rammer da små erhvervsdrivende hårdere, såfremt klikpriserne stiger, men det problem har jo eksisteret i mange år efterhånden! F.eks kan det ikke betale sig for mig, at annoncerer på Adwords med min solbrille webshop i Tyskland og England, da klikpriserne simpelthen er for høje målt op imod fortjenesten pr solgt enhed. Her er det kun de helt store shops, som kan lave en forretning ud af det, fordi de lever af volumen...

Så helt nyt er det ikke, men færre annoncer gør næppe den tendens bedre...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)