Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på mit nye online byggemarked.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er vi klar med Bygamok.dk, http://www.bygamok.dk/


Dette er et nyt online byggemarked / trælasthandel med alt indenfor byggematerialer, værktøj og produkter til hus & have.

Shoppen er designet og struktureret så enkelt og overskueligt som muligt, både hvad angår kategori og produkt-sider, såvel som check-ud siden og andre landing-pages, for at opnå den bedst mulige brugeroplevelse, når der navigeres rundt på siden.

Alt i alt er vi godt tilfredse med resultatet, men vi er meget spændt på at høre hvad I synes om siden.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ser godt ud :)

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er altid fedt at se når der er kræset for detaljerne og jeg synes jeres shop er godt lavet. Jeg er dog ikke så stor fan af jeres kurv domæne/kurv hvor checkout felterne er langt nede pga. kurven tager en del plads. 

Derudover bør i nok også nævne leveringstid i købsflowet samt fjerne irrelevante elementer i checkoutflowet da man ofte har et mere clean look for at ikke at distrahere i købsprocessen. Håber det kan bruges :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

LinkCentralen.dk:

Ser godt ud :)

Takker, rart med positiv feedback :)

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Hjerrild:

Det er altid fedt at se når der er kræset for detaljerne og jeg synes jeres shop er godt lavet. Jeg er dog ikke så stor fan af jeres kurv domæne/kurv hvor checkout felterne er langt nede pga. kurven tager en del plads. 

Derudover bør i nok også nævne leveringstid i købsflowet samt fjerne irrelevante elementer i checkoutflowet da man ofte har et mere clean look for at ikke at distrahere i købsprocessen. Håber det kan bruges :)

Tak for den konstruktive feedback!
Faktisk har vi været en del frem og tilbage mht. check-ud siden.

Vi har dog svært ved at komprimere indholdet mere i kurven, og vi vil meget gerne have det hele som en "1-sides checkud".

Vi vil prøve at se hvad vi kan gøre mht. at få det til at fylde mindre, og se om der evt. er detaljer som helt kan fjernes uden at det gør noget. 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Fin side. 2 ting jeg lige falder over.

Fragt er altid et issue når jeg handler på nettet. Der er for langt ind til informationerne vedr. fragt.
Hvorfor ikke allerede på forsiden under det meget store felt Express, altid hurtig levering, linke til informationerne vedr. fragt eller evt. smide disse informationer på forsiden?

Den sidste ting jeg falder over er jeres billeder. Er det bevidst at i har givet jeres billeder navne som Google ikke kan bruge til noget?

Hvis jeg f.eks. søger på krydsfiner, så vil jeres billeder ikke komme frem da i har navngivet billedet: "isiply-tag-tg-2-12x1220x2440mm-5360702-0.jpg" alt="ISIPLY TAG TG/2 12X1220X2440MM"

Fra Aarhus C
Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Basuba.dk Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan virkelig godt li' jeres side. 

Lækker opbygning og så fremstår den meget professionel.

Når man går ind på et produkt, så kommer "andre populære produkter" frem - jeg var inde under Brusesæt Target Basic 1 Jet og der blev der vist Universalgødning.

Hvorfor ikke vise en brusestang der passer til, en vægholder eller eventuelt nogle afkalkningsprodukter. Det kan være en nem måde at lave mersalg, når der hænger sammen med det pågældende produkt. Det er hvert fald nemmere lige at sige "Jo, jeg skal da også have noget til at afkalke den med" end at I skal til at mersælge mig en arbejdslampe eller en græstrimmer. :)

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:
Hvis jeg f.eks. søger på krydsfiner, så vil jeres billeder ikke komme frem da i har navngivet billedet: "isiply-tag-tg-2-12x1220x2440mm-5360702-0.jpg" alt="ISIPLY TAG TG/2 12X1220X2440MM"

Kan du give mig et link til den vare du har kigget på?

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mullert:
Hvorfor ikke vise en brusestang der passer til, en vægholder eller eventuelt nogle afkalkningsprodukter. Det kan være en nem måde at lave mersalg, når der hænger sammen med det pågældende produkt. Det er hvert fald nemmere lige at sige "Jo, jeg skal da også have noget til at afkalke den med" end at I skal til at mersælge mig en arbejdslampe eller en græstrimmer. :)

Det er også helt rigtigt. Som det er nu har vi valgt blot at vise generelt fremhævede produkter og ikke relaterede produkter.
På sigt kan det godt være en god ide i stedet at vise mere relevante produkter sammen med produkter mht. mersalg.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Olsen:
Alt i alt er vi godt tilfredse med resultatet, men vi er meget spændt på at høre hvad I synes om siden.

Det er skam en fin side. Men når man har den her pris på et par arbejdsbukser = 1.001,25 DKK så står jeg af. Hvorfor har i øre på jeres priser ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)