Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tegner til spil.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg søger samarbejde med en grafiker / animator / tegner, som kan hjælpe med at lave grafik til mobil og tablet spil.

Jeg bruger i dag gratis versioner af ikoner, interaktive objekter og baggrunde. Men er for usammenhængende.

Skulle der findes en "lyd-mand", så er jeg også interesseret.

Omfanget af de spil jeg har lavet ind til videre er 10 til 100 timer pr spil, så det er "light" og alt er i flad 2D.

Animationer kunne være super at få med, så pral endelig med evnerne.


Indtil videre er pengene små, men det håber jeg vi kan lave om på.

Dennis

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis :)

Jeg har en ung pige på 23 der laver 2D for mig, hun er vildt dygtig, det kan jo være at hun også vil lave noget for dig, hun laver hele tegnefilm for mig.

Og skal du også bruge et lyd studie så kender jeg et godt et, som jeg selv bruger :)

Mvh Ronnie  

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Dennis

Jeg er freelance illustrator og kan lave en hel række stilarter,

dog har jeg ikke meget erfaring med animation, andet end list test animation i flash/adobe animate.


Lidt af mine projekter kan ses på

http://artoffredskov.dk - undersiderne er stadig under konstruktion, men er i hvert fald lidt eksempler hist og her.

Har også lavet samtilige illustrationer til http://totykketosser.dk og har lidt på facebooksiden for Art of Fredskov - https://www.facebook.com/artoffredskov/

-

Jeg har desværre for nyligt ryddet ud i mit portfolio, men har et ton af yderligere eksempler liggende lokalt på computeren jeg kan vise, dog vil det nemmeste være hvis du kan give et eksempel på hvilken stilart du søger.

-
evt. smid mig en mail på info@fredskov.com så kan vi snakke yderligere detaljer der :)

Mvh.

Fredskov
Art of Fredskov

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Mit navn er Henrik, og jeg tænker, det her også kunne være noget for mig. Jeg har tidligere arbejdet med illustrationer i forb. med rollespil og brætspil, så det kunne være sjovt også at prøve med computerspil, siden det stadig er 2D.

Jeg tegner normalt tegneserier, og du kan se min stil på min hjemmeside www.mmaegaard.dk, hvis det kan bruges i denne forbindelse. Jeg kan også sende dig nogle eksempler på andre stilarter, hvis du fortæller mig, hvad du søger efter.

mvh

Henrik Maegaard

40 43 70 94

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis.

Jeg byder også ind på opgaven. Jeg er en skarp tegner og illustrator. Smut forbi www.damgraphics.dk for at se lidt af mine referencer :)

Mvh Thomas

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner

Jeg fik et godt tilbud fra en ung grafiker og alt så lysserødt ud. Men allerede nu, har jeg måtte stoppe samarbejdet. Jeg har lært mest om mig selv og om hvordan jeg IKKE skal spørge om hjælp.

Derfor vil jeg gerne trykke på rewind og starte fra begyndelsen med et overordnet regelsæt for et fremtidigt samarbejde.

Deltagere er med "pr spil", i en fordelingsnøgle som er basseret på antal effektive timer og sund fornuft. (Er du lydmand og har lavet en "click" lyd, så får du ikke 50% af nøglens værdi)

Forlader man spillet inden det er færdigt version 1, forlader man muligheden for at få tildelt andele i fordelingsnøglen.  (Vi bruger et arbejdsdokument så vi er enige inden start, og jeg er en fair overdommer)

Læs det næste med et gram salt, jeg kan ikke lide at være så firkantet, men regler er nogle gange bedre end ingen regler.

Helt firkantet: 

Fordelingsnøglen udregnes således uanset antal af versioner som spillet har været igennem:

(Indkomst - faste udgifter - special udgifter) / sum(Antal effektive timer) = kr til udbetaling pr time i den personlige nøgle
Det sikre, at hvis version 2.0 af spillet har succes men er skrevet af nye deltagere, så får det første hold stadig en del af kagen.

Fordelingsnøgler kan opgives på frivillig basis, men aldrig tvinges.

Jeg opretter en konto pr udgivningsparat spil og selvom jeg godt kan lide demokrati og argumenter, så vil jeg optræde som retfærdig overdommer i tvister.

Hvad vi laver:

Spil, apps, løsninger store som små på middel til super niveau. Alt bliver udgivet under samme navn, men kan have en meget forskellig karakter og sammensætning af udviklere.

Du er en del af et spil når:

Du er en del af det team (min 3 personer med én tovholder), som godkender arbejdsdokumentet.

Du har bidraget til processen ved at løse nogle af opgaverne

Programmet er udgivet i version 1

Hvem kan være med:

Kan du et håndværk på middel til super niveau, så er du velkommen. Accepter, at her er vi meget løst sammensat, og at (nogle af os er nordjyder) man godt lige må vise lidt håndværk før vi kan vurdere niveauet og samarbejdsevnerne. - Du bliver ikke, auto-gud her. Men er du samarbejdsvillig og dygtig, så skal vi nok få det sjov.

Hvorfor gør JEG det:

Jeg personligt gør det af 3 årsager. Faglig udfordring, social udfordring og penge. Jeg kommer fra en verden hvor en palle med smør automatisk skal bringes ind på et lager og ud igen i en bestemt rækkefølge så den kan pakkes i en lastbil. - Jeg kan godt lide den slags job, men der er ikke meget fantasi i den verden og jeg håber at kunne finde en faglig udfordring i skabelsen af bla spil.
Jeg er sikker på vi møder bump på vejen, men jeg vil så gerne se en verden af programmer spire fordi talenter bringes sammen i dynamiske teams. Teams, hvis mål er at få udgivet værker og forhåbentligt tjent til gården og gaden.

Jeg vil rigtig gerne kontakte jer hver især, og det er fantastisk at se jeres arbejde. Jeg vil dog gerne bede jer om at overveje i forhold til ovenstående og give besked om I stadig ønsker at deltage.

Ring også gerne, jeg bider ikke.

Have en super dag :)

Dennis Jensen

23 87 22 23 

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnie

Har du evt nogle eksempler på hendes arbejde? Som jeg også skriver, så søger jeg personer som kan samarbejde og gerne tænke lide uden for boksen, er hun af denne type? - Kunne jeg få kontaktoplysninger?

Dennis Jensen

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror jeg har fundet hvad jeg ledte efter  - Tak til alle ;)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)