Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af egen webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Jeg overvejer kraftigt at starte egen webshop. Jeg har et logo og ved hvordan tøjet skal se ud! Jeg har en hjemmeside klar! Mangler kun en leverandør! Hvordan får jeg fat i en som passer godt til mig og hvor mange penge skal jeg have klar?

Tak for hjælpen på forhånd

Tilmeldt 26. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob, jeg laver hjemmesider og jeg gør det billigt da jeg bare gør det ved siden af mit arbejde.

Skriv hvis du kunne være interesseret :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob :-) 

"Tøjet": Skal du lave dit eget mærke, eller forhandle andre mærker. Dette er meget aktuelt for hvor mange penge du er tvunget til at lægge upfront. Hvis du vil forhandle diverse mærker kan du eventuelt starte med dropshipping hvis dine penge er små til en start. 

Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er eget tøjmærke som jeg har i tankerne

Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder intrassant! Skriver måske når jeg kommer længere i mit forløb og skal begynde på siden

Tilmeldt 9. Apr 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en simpel hjemmeside, som gør det muligt for dem, som pusler med tanken om at starte en webshop eller netbutik, at oprette en sådan simpelt og gratis. Den har muligheden for at have simpel betaling gennem Paypal, Mobilepay, swipp, bankoverførsel m.m. Hvis du blot vil prøve at starte en webshop eller allerede har en fysisk butik, men ikke har kapitalen til at få en egentlig webshop med indløsning, så er Emporion.dk muligheden for dig. Alle kan bruge hjemmesiden både private og handlende med CVR.Nr. Emporion kan også fungere som betalings- og varerdelen, der indsættes i din øvrige hjemmeside gennem en iframe eller andre link.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)