Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til vores nye webbutik søges, vær ærlig :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 16
Indlæg ialt: 6
Fra  shop4baby.dk Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi har åbnet en webshop lige efter nytår: http://shop4baby.dk og vil meget gerne have noget ærlig feedback omkring hvordan mennesker udenfor vores omgangskreds opfatter den.

Er her nogen som vil bruge et par minutter på at kravle lidt rundt hos os, og så komme tilbage med feedback som vi kan bruge - godt som skidt - så vi kan få et billede af hvor vi er henne og hvad der evt skal ændres eller optimeres?

Hvordan opfattes denne webshop af kunder, og ville i selv handle i den? Hvorfor/hvorfor ikke?

Ærlighed og konstruktiv tilbagemelding modtages med et stort TAK :)

http://shop4baby.dk

Venlig hilsen

Rolf

Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt dyrt, tøjet.

Det skulle koste max. 99 kr. pr. stk. (alt) for at jeg vil handle hos shop4baby.dk :-) 

Webshop: den gule farve er lidt kedelig. Ellers OK :-)

Fra Randers
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med den gule farve. og har du/i tænkt på at være lidt mere synlig, f.eks. i Om os, menuen at have et billede så man kan se hvem der er bag websitet. og der ved give noget tryghed os kunden.

Tilmeldt 28. Jan 16
Indlæg ialt: 6
Fra  shop4baby.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Gode pointer, TAK :)

Prisen er svær at gøre meget ved, for produkterne koster mere end 99 når vi køber dem (mange af dem), men klart noget vi vil kigge mere nøje igennem.

Den gule farve havde vi tænkt lidt på, så godt med feedback på den.

Om os, det bliver også optimeret

TAK :) 

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :)

Den vil jeg da godt :)

Først så syntes jeg at det er en rigtig flot side og inde holder alt det som den skal :)

Men Men, Jeg syntes at rigtig mange af Jeres billeder, bliver meget hvidt i hvidt, de billeder hvor der er senge sæt med, syntes jeg ikke er godt, hvid seng, hvide væge, det ligner lidt et sygehus.

Og for mig ville det være meget feder at handle hos Jer, hvis det var modeller (børn) som hade tøjet på og ikke bare et foto at en trøje eller bukser, men hvid baggrund.

Få lidt farver og nogle personer på siden, det er jo børn det handler om :) jeg er godt klar over, hvorfor at alt er holdt i lyse farver, det er så man skal lægge mærke til produktet, men på mig virker det lige omvendt.

Jeg syntes at den mangler varme og personlighed i form af farver.

Og inde under "om os" sæt et billede på, af familien bag, det virker også mere personligt.

I er oppe imod en stor konkurrence, der er mange webshop om det med børne tøj og skal jeg være ærlig, så ville jeg nok hoppe videre fra Jeres side, og vælge en anden webshop, som på mig virker mere personlig.

Jeg har selv 7 børn imellem 1 og 15 år og køber meget på nettet, men da det er til mine børn, så skal jeg også føle at der er hjerte bag, nå jeg handler ind til dem.

Men husk, det her er bare min mening.

Kh. Ronnie 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 28. Jan 16
Indlæg ialt: 6
Fra  shop4baby.dk Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ronnie,

Tak for feedbacken, den sætter vi stor pris på :)

Venlig hilsen

Rolf

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)