Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at drive webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 16
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg kunne gost tænke mig at vide hvad det sådan ca vil koste om måneden gennemsnitligt at have en webshop kørende hvis man trækker de produkter man skal kæbe fra?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

0 kroner, hvis du får andre til at betale.

Ellers nogle hundrede for betalingsaftaler/indløser etc som nets, teller og hvad der ellers er at bruge.

Hosting. Du skal nok ikke tage de billigste, da folk skrider igen, hvis siden ikke loader nærmest øjeblikkeligt, så det er nok som minimum 50-100 kroner mere.

Medmindre du bare sælger 1 produkt og kun har 5-10 besøgende om dagen. Eller skal du have tusinder af produkter på?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad jeg lige kan komme i tanke om:

Betalingsløsning (dankort): 100-200 kr.

Hosting: afhængig af hvor mange produkter og besøgene, no imellem 40-100 kr.

Domæne: 39 kr. / året sådan circa.

Evt. marketing via AdSense eller Facebook kan også være en rigtig god idé at invensterer i, men det er en mere fleksibel del.

Derudover vil jeg også anbefale at få lavet en ordenlig side der er mobilvenlig og optimeret (det er nemlig fuldstændig ligemeget hvor mange penge du smidder i hosting hvis siden er forket bygget op i forhold til hastighed og brugeroplevelse). Det kan jeg tilbyde at gøre for dig for kun 5.950 kr.

Så gætter jeg på at der også kan være udgifter til lager, fragt, forsikring, oprettelse af bankkonto etc. men jeg har desvære kun erfaring med selve webshoppen så det tør jeg ikke udtale mig om.

Fra Randers
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 39
Fra  selfiehuer.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver

Nu tager jeg udgangspunkt i Danhost Webshop, da jeg arbejder hos Danhost og ved at du her får alt du skal bruge i en samlet løsning.

Realistisk udgift pr måned = 1.200 kr + løbende udgifter pr transaktion

Prisen dækker over:

Webshoppen til 299 kr inkl. stabil hosting, betalingsgateway, fri support, mobiloptimeret design, alle nødvendige moduler og funktioner.

5 GB professionel mail til 12 kr, der kan sættes op på både pc og telefon, så du får notifikationer direkte på din telefon ved nye ordrer.

Kreditkort afhænger af antal ordrer... Vælger du alm dankort via Nets koster det ca 100 kr/md + udgift pr transaktion. Vælger du Visa og Mastercard gennem Clearhaus betaler du 0 kr i abonnement og giver ca 2.45% pr transaktion (kun udgifter når du har salg).

Gennem Danhost får du en VIABILL aftale inkluderet i webshoppen (normalpris i oprettelse fra 5.000 kr og opefter). Viabill kan øge salget på din webshop betydeligt, se fx tøjbutikken partofme.dk: https://danhost.dk/blog/viabill-anmeldelse/

Vælger du Dinero som regnskabsprogram kan du starte med en gratis konto og bogføre manuelt.

En ting mange glemmer: Markedsføring af en ny webshop er nødvendig, for du får ikke automatisk topplaceringer på Google. Sæt et fast månedlig budget af, fx 800 kr og så sørg for at analysere alle besøgende på webshoppen så du får mest muligt ud af pengene.

Er der andre der har input, hvis der er noget jeg har glemt?

Hilsen Kathrine

#SELFIEHUER - Huer så flotte, at du får lyst til at tage et selfie!

http://selfiehuer.dk/4-huer-til-kvinder/

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver 

En tendens jeg ser er at markedsføringbudgetterne (udover produktindkøb) fylder helt klart mest for de af vores kunder som har webshops. Du kan selvfølgelig kommer langt hvis du selv er en ørn til SEO

Fortvivl dog ikke. Jeg ser folk med markedsføringsbudgetter til 2.000 kr. pr. mdr. der klare sig ganske fint :) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)