Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

markedsføring af rengøringsfirma

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil igang med at udvide kundekredsen for mit rengøringsfirma, jeg ved at mødebooking er en mulighed for kundekontakt, jeg vil dog gerne prøve andre løsninger, nogen idéer til hvordan jeg sparker døren ind hos erhvervsvirksomheder som jeg henvender mig til ?

 
på forhånd tak
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bager
 
Vi forudsætter at du har kapacitet, lidt kapital og tilbyder en ordentlig gang rengøring og ikke kun kapre nye kunder, ved at være billigst.
 
Hvad med at give nogle af dine kommende kunder dette tilbud :
 
Gratis rengøring i 5 dage.
 
Oplever dine kunder en mærkbar forbedring, så er du hjulpet rigtig godt på vej.
 
Jeg kan ikke forestille mig en virksomhed, som er utilfred med deres nuværende rengøringsselvskab, sige nej til dette tilbud. De vil i alle tilfælde, opleve en bedre rengøring i en længere periode, også selvom de ikke valgte dig. Jeg ville hvis det var mig, der blev bedt om at holde fri med løn i 5 dage, nok vide at der er et eller andet galt og give den en ekstra skalle når jeg kom tilbage.
 
Virksomhederne, kan ikke være i tvivl om, at du tror på dit produkt og hvis dit skriftlige tilbud, er baseret på samme kvalitet som den forgangne uge, for at undgå  at virksomhederne tror at kvaliteten vil dale drastisk, er det så ikke værd at prøve ?
Tilmeldt 20. Feb 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

jo der er da en mulighed, men igen, den har snurret lidt i hovedet idag, jeg ved ikke om det ville virke i praksis, de fleste ved at intet er gratis, og  om man kan få en virksomhed til at prøve en anden løsning i 5 dage ved jeg ikke om de er frisk på, der skal som regel udleveres nøgler, alarmer m.m. og inden man kender huset er de første 2 dage gået..

jeg har før ved enkeltstående opgaver lavet det som "opgaven løst tilfreds eller ingen regning" - en fryd når man ved det virker og kunden ikke kan se en løsning, så er det ikke prisen der fokuseres på..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en idé til en eventmarkedsføring på de danske festivaler, men smid mig en mail - så tager vi den derfra...

 

Hej Juriton,

 
det lyder faktisk som en rigtig god pressehistorie - og muligvis også så kontroversiel, at vi kan få både EB og måske Rabatten-redaktionen med på nyheden og evt. et par cases. Men smid mig en mail - så snakker vi videre derfra...

Venlige hilsner...

Jonathan Løw
Markedschef

Venture PR & Event
Dalgas Avenue 48
8000 Århus C

Tlf. +45 8734 2101
Mob. +45 2421 9471
Fax. +45 8734 2111

Mail: jol@venture.dk
Web: www.venture.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Der kom vist lidt for meget med. Kun det med festivalen var relevant, men send en mail :-)

Venlige hilsner

Jonathan Løw
Markedschef

Venture PR & Event
Dalgas Avenue 48
8000 Århus C

Tlf. +45 8734 2101
Mob. +45 2421 9471
Fax. +45 8734 2111

Mail: jol@venture.dk
Web: www.venture.dk
Tilmeldt 20. Feb 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det erhvervvirksomheder jeg henvender mig til og kan ikke umiddelbart se sammenhængen med festivallerne..?

måske kan du ?? så gi lyd fra dig
 
Tilmeldt 3. Oct 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
De arbejdspladser, jeg har været på, har der altid været fokus på prisen, og når man taler rengøring med hvem som helst så det er absolut prisen, der er parameter. Det betyder også, at der mange steder ikke altid er den store begejstring for rengøringens kvalitet.
 
Jeg ved ikke hvad mødebooking koster, men er det billigt, og naturligvis nemmere, og hvis du selv ikke har tiden, så tror jeg at det er vejen frem.
Hvis du selv har tiden ville jeg nok se efter adresser for den type virksomheder, du vil gøre rent hos, få lavet noget reklamemateriale, sende materialet og tage kontakt til modtagerne pr. telefon. Man kan enten købe adresser (hvis man har pengene og vil bruge pengene på det) eller man kan finde masser af data på nettet eller på biblioteket (jeg var på biblioteket i anden anledning og må sige at det er helt vildt, hvad man kan finde af - der er utrolige muligheder).
 
At skifte rengøringsselskab er noget man lige skal have lidt overskud til, da det ofte er et nødvendigt onde og derfor ikke bruger så meget tid på. Så det handler om at skrive og kontakte personligt, så man er i hukommelsen eller tæt på, når et firma beslutter at skifte. Det kan også hjælpe af have et par pakkeløsninger klar, så firmaerne ikke skal bruge for meget tid på det.
 
Hilsen Jakob
 
 
 
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)