Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg af med dele af mit varelager?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 52
Fra  PureStyle Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg sælger Badeværelsestilbehør på en lille fritids webshop med lager i garagen. Jeg har brug for gode råd til hvordan jeg kommer af med nogle varer, som der dels ikke er salg i og dels ikke passer ind i mit koncept mere. Det drejer sig bl.a. Om sæbedispensere, sæbeskåle, vaskeklude, bademåtter og badelagener til en værdi af 2000-3000 kr. Lige nu er varerne sat ned med 20-40%, men det har ikke givet det store salg. Jeg har selv tænkt på et bagagerumsmarked, men det er jo fra privat til privat. Jeg ønsker under ingen omstændigheder at have en stand på f.eks. Hjallerup marked 😜 Ej heller et loppemarked på vejen. Er der nogen, er har en god ide, evt. Nogen der har erfaring og har prøvet noget tilsvarende. Glæder mig til at høre fra jer. 

PureStyle - Eksklusivt badeværelsestilbehør og lækre tekstiler.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Der er mange, som er interesseret i såkaldte "restpartier". Altså, partier af varer, som virksomheden mener, er udgået. Prøv at google restpartier, så er der mange hjemmesider, hvor man kan både købe og sælge. :-)

Du kan måske også henvende dig til andre virksomheder, som sælger nogenlunde det samme som dig. Måske ville de gerne købe det, eftersom det jo lyder betydeligt billigere end "det nye", hvis du forstår. 

Håber jeg kunne hjælpe.

Mvh.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som Kasper skriver, blot skal du forvente meget lavere priser på den måde ( under indkøbspris)

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh. Karsten Sønderup

Fra Nyborg
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 52
Fra  PureStyle Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres input til, hvordan jeg får solgt mine varer. Jeres forslag er uden tvivl brugbare, og jeg skal nu vurderer, hvor det er bedst for mig at sælge varerne. Endnu engang tak for hjælpen. 

Birgitte 

PureStyle - Eksklusivt badeværelsestilbehør og lækre tekstiler.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)